stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 112903
  • 03 اردیبهشت 1399 - 22:32
1
امام جمعه همدان:

توسعه شرکت‌های دانش بنیان از مولفه‌های قدرت در دنیای امروز

توسعه شرکت‌های دانش بنیان از مولفه‌های قدرت در دنیای امروز
نماینده ولی فقیه در استان همدان، اتکا به نیروهای داخلی و شرکت‌های دانش بنیان را از مولفه‌های قدرت در دنیای امروز دانست.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، در حاشیه با حضور در نیروگاه شهید مفتح همدان ضمن تشکر از اقدامات نیروگاه در تولید موادضدعفونی، بیان کرد: از نکات قوت این مجموعه باید به اتکا به نیروهای داخلی و شرکت‌های دانش بنیان که از مولفه‌های قدرت است، اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه دنیای امروز، دنیای رو به رشدی است، خاطرنشان کرد: ما باید با ورود به عرصه‌های جدید، در جهت تولید انرژی‌های پاک قدم برداریم.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در کشور، میزان مصرف انرژی است، عنوان کرد: میزان مصرف انرژی در کشور ما برابر با کشورهایی است که، چند برابر ما جمعیت دارند و این لزوم ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آن در کشور را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: قطعا هر چه آمار مصرف انرژی بالا رود، نیازمند تولید بیشتر و استفاده از منابع موجود خواهیم بود، بنابراین اگر بتوانیم مصرف را مدیریت کنیم، منابع کم‌تر آسیب می‌بیند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، انرژی را همانند سیستم عامل در رایانه دانست که استفاده از آن منوط به وجود سیستم عامل است، گفت: محقق کردن شعار سال، بدون اینکه به زیر ساخت‌ها توجه داشته باشیم، رخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم منطقه باید از فعالیت‌های نیروگاه مفتح، مطلع باشند، ابراز کرد: تشریح اقدامات مجموعه، توسط روابط عمومی به مردم، خصوصا مردم منطقه، می‌تواند به فضای ذهنی ایجاد شده بسیار کمک کند.

 

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.