stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 112913
  • 03 اردیبهشت 1399 - 22:49
3
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان همدان تاکید کرد:

برخورد جدی با متخلفین عرصه های منابع طبیعی در دستور کار

برخورد جدی با متخلفین عرصه های منابع طبیعی در دستور کار
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان همدان برخورد جدی با متخلفین عرصه های منابع طبیعی را در اولویت و در دستور کار دانست و گفت: اقدامات قانونی و قضایی در این زمینه توسط مسئولان قضایی شهرستان با سرعت پیگیری شده و متخلفان در این حوزه و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی به شدت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان، شاهرخ شجاعی فر با تاکید بر برخورد جدی با هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی گفت :با همکاری دادستان و با حکم مراجع قضایی یک مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز که در اراضی ملی احداث شده بود قلع و قمع یک هزار متر مربع از اراضی تصرفی در روستای سیمین بخش مرکزی به بیت‌المال بازگردانده شد.  

این مسئول ضمن هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان در ادامه تصریح کرد: در این زمینه اقدامات قانونی و قضایی نیز توسط مسئولان قضایی شهرستان با سرعت پیگیری شده و متخلفان در این حوزه و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی به شدت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

شجاعی فر در پایان صحبت های خود از همه مردم، بهره‌برداران، کوهنوردان و دوستداران طبیعت خواست ضمن همکاری با منابع طبیعی و حراست از جنگل ها و مراتع استان در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی، مراتب را از طریق سامانه امداد جنگل و مراتع ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.