stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 112934
  • 03 اردیبهشت 1399 - 23:37
1
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

تغییر کاربری اراضی دولتی برای اختصاص به طرح ملی مسکن در همدان

تغییر کاربری اراضی دولتی برای اختصاص به طرح ملی مسکن در همدان
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از موافقت با تغییر و تبدیل کاربری بخشی از اراضی دولتی برای اختصاص به طرح ملی مسکن خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی  امروز در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر همدان در سال ۹۹ که در استانداری همدان برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه، تولید مسکن برای گروه های مختلف درآمدی بویژه گروه های کم درآمد و تامین زمین مناسب برای این موضوع در دستور اقدام قرار گرفت و در نتیجه با تغییر و تبدیل کاربری بخشی از اراضی برای اختصاص به طرح ملی مسکن موافقت شد.

وی یادآور شد: سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تفصیلی از جمله باز گشایی و تعریض معابر ، تحقق پذیری کاربریهای عمومی و اعمال ضوابط و مقررات ویژه طرح ها و هم زمان رسیدگی به مسائل شهروندان از اولویت های این اداره کل است.

حسینی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون ماده پنج ضمن برگزاری جلسه بر حفظ حقوق تمامی شهروندان در راستای عدالت شهری درتوزیع خدمات تاکید نموده و اولویت را در تصمیمات بر رعایت ضوابط و مقررات مصوب و احداث معابر و شبکه دسترسی مناسب مبتنی بر واقعیت های کنونی شهر قرارداده است.

وی با اشاره به اینکه پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن با توجه به ضرورتها و نیازهای فعلی جامعه از اولویتهای این اداره کل و حوزه شهرسازی است، اظهار کرد: در این راستا مکانیابی اراضی مناسب و واگذاری برای ساخت و سازها با سرعت و دقت در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه صحبت های خود با اشاره به بررسی ۱۵ پرونده دیگر در این جلسه، گفت : تعدادی از این پرونده ها در خصوص کمک به تکمیل و تعریض و جابجایی معابر جهت تسهیل در رفت و آمد عمومی و حل مشکلات ترافیکی بود که با توجه به مسائل شهر و شهروندان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: تاکید مدیران در کمیسیون بر توسعه و توزیع امکانات، دسترسی برابر برای همه شهروندان، اولویت اقدام کمیسیون ماده پنج بر روی مسائل ضروری شهروندان و حرکت در چارچوب ضوابط و مقررات است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.