stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 113568
  • 05 اردیبهشت 1399 - 10:43
5
فرماندار شهرستان درگزین با اشاره به گاوداری شش هزار راسی بیان کرد:

اشتغال زایی ۱۱۰۰ نفر در بزرگترین گاوداری غرب کشور

اشتغال زایی ۱۱۰۰ نفر در بزرگترین گاوداری غرب کشور
فرماندار شهرستان درگزین میزان سرمایه گذاری برای احداث این گاوداری را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم  اشتغال ایجاد می شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان درگزین، علی اصغر ناظری پور در بازدید از پروژه احداث گاوداری شش هزار راسی در این شهرستان بیان کرد: گاوداری ۶ هزار راسی  شستا به عنوان یک پروژه ملی با سرمایه گذاری شرکت شستا در حال احداث است که در حال حاضر، عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

وی میزان سرمایه گذاری برای احداث این گاوداری را سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم  اشتغال ایجاد می شود.

این مسئول در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: این طرح هم اکنون در مرحله تسطیح زمین است که با اتمام عملیات تسطیح، ساخت سالن های آن آغاز می شود.

وی با بیان این که هم اکنون در این پروژه ۱۲ نفر از منطقه مشغول به کار هستند، تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار درگزینی فراهم می شود و ظرفیت تولید و فعالیت اقتصادی در منطقه به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

ناظری پور با تاکید بر این که به صورت مداوم پیگیر عملیات اجرایی این طرح عظیم اقتصادی در شهرستان درگزین هستیم تا مردم هرچه سریعتر از منافع این طرح بهره مند شوند، ادامه داد: پروژه های بزرگ اقتصادی در شهرستان درگزین فعال هستند و سراسر این شهرستان به کارگاه تولید و فعالیت اقتصادی تبدیل شده است

گفتنی است؛ این طرح در روستای سنقر آباد از توابع شهرستان درگزین در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار در حال احداث است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.