stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 113612
  • 05 اردیبهشت 1399 - 11:33
1

ضرورت تصویب قوانین مناسب در مجلس یازدهم برای تسهیل شرایط کسب و کار

ضرورت تصویب قوانین مناسب در مجلس یازدهم برای تسهیل شرایط کسب و کار

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که شیوع کرونا فشار مضاعفی را بر صنایع وارد کرده است، خواستار تسهیل شرایط تولید شد و گفت: مجلس یازدهم باید دراین راستا قوانین مناسبی را به تصویب برساند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مجلس یازدهم باید قوانین مناسبی را برای تسهیل شرایط کسب و کار خصوصا برای تولیدگران و صنایع به تصویب برساند. قوانین خوب دست دولت را هم باز می‌گذارد. با توجه به فشار مضاعفی که بحران کرونا برای صنعتگران و تولید کنندگان ایجاد کرده باید تسهیلات بیشتری به صنایع داده شود زیرا در این شرایط سر پا نگه داشتن تولید کار سختی است.

وی افزود: البته مجلس دهم قوانین خوبی در این راستا به تصویب رسانده ولی نیاز است برای رفع موانع تولید تسهیلات بیشتری در نظر گرفته شود بخصوص که بیشتر مشکلات صنایع و تولید کنندگان با بانک‌ها و نحوه پرداخت به آنهاست و برخی مصوبات نیز متاسفانه اجرایی نشده است.

منصوری با بیان اینکه طبق گفته رهبر انقلاب جهش تولید تنها راه نجات کشور است، یادآور شد: ما برای بهبود وضعیت اشتغال و حل مشکل معیشت نیازمند جهش تولید هستیم. درست است که ما در شرایط فعلی از نظر درآمدهای نفتی تحت فشار قرار داریم ولی این می‌تواند فرصتی باشد که روی پای خودمان بایستیم.

نماینده مردم ساوه در مجلس اضافه کرد: به اعتقاد من قوه قضاییه می‌تواند نقش مهمی در رفع موانع تولید و حل اختلاف بین بانک‌ها و صنایع و همچنین مشکلات صنایع با دارایی، مالیات و تامین اجتماعی ایفا کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.