stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 115079
  • 07 اردیبهشت 1399 - 22:21
0
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد:

زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکتی در راستای احیای ارزش ها است

زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکتی در راستای احیای ارزش ها است
نماینده ولی فقیه در استان همدان، زنده نگه داشتن یاد شهدا را ضروری و حرکتی در راستای احیای ارزش ها برشمرد و عنوان کرد: طبق وعده الهی کسانی که در مسیر الهی حرکت می‌کنند یادشان همیشه ماندگار خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی طلبه‌ای که سال گذشته به دست اشرار مقابل حوزه علمیه همدان به شهادت رسید، اظهار کرد: از آنجا که به دلیل شرایط حاکم بر کشور امکان برگزاری مراسم سالگرد وجود نداشت این مجلس با نفرات محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیت شهید مدنی برگزار شد.

امام جمعه شهر همدان، زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای جامعه را ضروری و حرکتی در راستای احیای ارزش ها برشمرد و عنوان کرد: طبق وعده الهی کسانی که در مسیر الهی حرکت می‌کنند یادشان همیشه ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان حضور مردم در مراسم سال گذشته این شهید را گویای پیوند بین مردم و روحانیت دانست و عنوان کرد: حضور با شکوه و گسترده مردم در آئین تشییع و مراسم ختم شهید قاسمی تأکیدی بر پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم بود.

امام جمعه شهر همدان تصاویر منتشر شده از نحوه شهادت این طلبه را نشان دهنده شهادت مظلومانه شهید قاسمی در مقابل مدرسه آیت الله آخوند خواند و گفت: مردم مظلومیت روحانیت را درک کردند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.