stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 115390
  • 08 اردیبهشت 1399 - 12:53
0
دبیر جشنواره عمار در اصفهان:

جشنواره عمار به اکران خانگی تغییر یافت

جشنواره عمار به اکران خانگی تغییر یافت
با اشاره به وضعیت برگزاری جشنواره عمار و آثار تولیدی اظهار داشت: اکران دبیر جشنواره عمار در اصفهان گفت: مردمی جشنواره عمار به اکران خانگی تغییر یافته که در این راستا تقویت سایت عماریار را در دستور کار قرار داده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

مصطفی حدیدی، با اشاره به وضعیت برگزاری جشنواره عمار و آثار تولیدی اظهار داشت: اکران مردمی جشنواره عمار به اکران خانگی تغییر یافته که در این راستا تقویت سایت عماریار را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: فیلم‌های سینمایی و مناسب خانواده و نوجوانان در سایت قرار گرفته و برای معلمان و دانش‌آموزان طرح تخفیف ۸۰ درصد برای اشتراک در نظر گرفته‌ شده تا با ثبت‌نام از این طریق و استفاده از تخفیف، آن را به دانش‌آموزان خود هدیه دهند.

دبیر جشنواره عمار در اصفهان با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌ها مانند ازدواج به وقت کرونا از صدا و سیما پخش شده است، خاطرنشان کرد: برخی از فیلم‌های کوتاه با موضوع کرونا در سایت عماریار قرار گرفته و می‌توانند با تخفیف خریداری کنند و حتی برای اکران مردمی در مکان‌هایی که به صورت جهادی به تولید ماسک و غیره مشغول هستند، فیلم‌ها در قسمت اکران مردمی قابل دسترسی و اکران است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در اصفهان گفت: فیلمی با موضوع «برای قاسم » و تعداد دیگری فیلم کوتاه در دست تولید است و سعی شده به مخاطب عام و بیشتر خانوادگی پرداخته شود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.