stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 117190
  • 11 اردیبهشت 1399 - 11:29
2
مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت سازمان بسیج کارگری استان همدان

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت سازمان بسیج کارگری استان همدان
مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در رزمایش سراسری کمک مومنانه سازمان بسیج کارگری یکهزار بسته معیشتی را جمع‌آوری کرده است، گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری و ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان‌ها تهیه و در حال توزیع شدن است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، ابوالفضل برات‌زاده در مراسم گرامیداشت شهید «برونسی» و ۱۴ هزار شهید بسیج کارگران و کارخانجات که در شرکت کنترل گاز همدان برگزار شد، با تبریک هفته کار و کارگر و بسیج کارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و ۱۴ هزار کارگر شهید کشور و ۶۰۰ کارگر شهید استان اظهار کرد: در سازمان بسیج ادارات و کارخانجات استان با توجه به شرایط بیماری کرونا تلاش شده تا عمده برنامه‌های خود را به صورت مجازی برگزار کنیم و برنامه امروز نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی در این راستا بیان کرد: با توجه به اینکه رزمایش سراسری کمک مومنانه در حال اجرا است سازمان بسیج کارگری نیز هدف‌گذاری کرده که در این رزمایش بتوانیم یک هزار بسته معیشتی را جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا کنیم.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری و ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان‌ها تهیه و در حال توزیع شدن است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهمی که ما در بسیج کارخانجات در حال پیگیری آن هستیم ترویج روحیه و تفکر بسیجی، روحیه دوران دفاع مقدس در بین کارگران و حوزه کار و تولید است، گفت: به نظر می‌رسد در این مقطع کنونی به این روحیه به شدت نیازمندیم.

برات‌زاده با اشاره به شعار سال‌های اخیر و سال جدید و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مسئولیت سنگینی به عهده این قشر است که می‌طلبد برنامه‌های موثری در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: کارگران بسیجی استان همدان در بحث شیفت ایثار به صورت داوطلبانه در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و برای رونق در ۶۴ پایگاه‌های مقاومت یک ساعت و زمانی را بدون مزد کار می‌کنند.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: برای ضدعفونی کارخانجات رزمایش بیولوژیکی در سطح شهرستان همدان با همکاری ناحیه سپاه همدان در روزهای اول شیوع کرونا در کشور برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: دیگر برنامه بسیج کارگری در این ایام انجام تست سلامت از پرسنل کارخانجات بود که با کمک شبکه بهداشت انجام دادیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.