stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
  • کد خبر : 117195
  • 11 اردیبهشت 1399 - 11:40
1
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری:

هیچ دری برروی هنرمندان متعهد بسته نیست

هیچ دری برروی هنرمندان متعهد بسته نیست
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: هنرمندان ما عملگرانه باعث تولید آثار فاخری شدند و نشان دادند که هیچ دری برروی آنان بسته نیست.
قلم | qalamna.ir :

صابر سروش در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: حوزه هنری بعنوان پایگاه اصلی هنر انقلاب همواره برنامه های را براساس وظایف مشخص و سیاست های تعیین شده در دست تولید دارد، اما در شرایط خاص همواره بعنوان یک بخش فرهنگی که اقدامات ویژه انجام می‌دهد با تشکیل کارگروهی بنام واکنش سریع تصمیم گرفت که به موضوعات خاص همچون زلزله، سیل و اکنون که بحث کروناویروس است ورود کند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفته شد که مطالب تولیدی و مخاطب محور را به سمت موضوعات خاص ببریم و با توجه به محدودیت های که بدلیل شیوع ویروس بوجود آمده بود حدود ۹۰ درصد اقدامات در فضای مجازی صورت می‌گیرد، یعنی برنامه به هنرمندان ارائه می‌شود و آنان اقدام به کار می کنند.

وی با بیان اینکه رشته های تجسمی، ادبیات و موسیقی ظرفیت بیشتری را پای کار آوردند گفت: در ابتدا، با تولید بیش از ۲۰ ویدئو شعر کار را آغاز کردیم و در حوزه کاریکاتور، این عزیزان بعنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی بالغ بر ۴۰ اثر تولید کردند که بصورت منظم توزیع و انتشار می‌شود.

سروش ضمن تجلیل از هنرمندان که بدون هیچ گونه چشم‌داشتی در شرایط خاص ورود کردند بیان کرد: چند اثر نمایشی بصورت موبایل تئاتر تولید شد که اکنون بخشی از آن منتشر گردیده است.

این مسؤل تصریح کرد: در ادامه کار سه تراک موسیقی ساخته شد که ساخت آنان با توجه به شرایط بسیار سخت بود اما ازآنجا که هیچ دری برروی هنرمندان جهادی که به هنر متعهد هستند بسته نیست، با دور کاری و استفاده از تکنولوژی های روز این تراک های موسیقی را ساختند که باید از آنان تقدیر و تشکر کرد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بدلیل رعایت فاصله اجتماعی و عدم تجمع تمامی اقدامات هنرمندان بصورت دور کاری و در منزل صورت گرفته خاطرنشان کرد: حوزه روابط‌عمومی نیز علاوه بر ارتباط گیری با ارگان ها، اقدام به تولید پوستر و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

سروش تولیدات هنرمندان را براساس نظرات سیستم‌های درمانی استان بیان کرد و گفت: در مقطعی بحث این بود که مردم در خانه بمانند، بعد بحث فاصله گذاری اجتماعی پیش آمد، لذا تمام تولیدات براساس شرایط آن زمان تولید و منتشر می‌شد، در مقطعی نیز هنرمندان حوزه کاریکاتور نگاه اعتراضی به احتکار ماسک و اقلام بهداشتی داشتند که اعتراض خود را بصورت کاریکاتور نشان دادند.

وی با بیان اینکه کرونا باعث شد هنرمندان ما عملگرانه باعث تولید آثار فاخری شوند افزود: شکر خدا بازخورد خوبی از تولیدات داشتیم، هرچند که هنوز برای امتیاز دادند زود است چراکه هنوز درحال تولید هستیم و ان شاء الله تا پایان در کنار مردم خواهیم بود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.