stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 117749
  • 12 اردیبهشت 1399 - 13:09
3
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

باز شدن مساجد هر شهر مستلزم تبدیل وضعیت قرمز یا زرد به سفید است

باز شدن مساجد هر شهر مستلزم تبدیل وضعیت قرمز یا زرد به سفید است
با بیان اینکه باز شدن مساجد هر شهر مستلزم تبدیل وضعیت قرمز یا زرد به سفید است، گفت: وضعیت شهرستان‌های استان تا ۱۵ اردیبهشت مشخص خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الله غلامی با بیان اینکه باز شدن مساجد هر شهر مستلزم تبدیل وضعیت قرمز یا زرد به سفید است، گفت: وضعیت شهرستان‌های استان تا ۱۵ اردیبهشت مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: البته لازم است مساجد از هم‌اکنون تمهیدات و زیرساخت‌های لازم را تدارک ببینند تا در زمانی که وضعیت سفید آن شهرستان اعلام شد، آمادگی لازم برای بازگشایی مساجد وجود داشته باشد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در همین راستا پروتکلی ۲۴ بندی با همکاری معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه شد که در جلسه امروز به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان مناطق کشور از نظر خطر ابتلا به کرونا در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی کرده است، اظهار کرد: تنها مساجدی امکان بازگشایی دارند که در وضعیت سفید قرار داشته باشند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، غلامی تاکید کرد: پس از مشخص شدن وضعیت شهرستان‌های استان، مساجد این مناطق با رعایت دستورالعمل ۲۴ ماده‌ای مصوب، مجاز به برگزاری نماز جماعت و سایر برنامه‌های عبادی هستند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در جلسه امروز مقرر شد با توجه به رفع ممنوعیت سفرهای بین استانی و آغاز سفرهای کاری، هتل‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته این فعالیت پس از تجهیز این هتل‌ها به امکانات لازم و بازدید و تایید نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی، امکان پذیر است‌.

غلامی اضافه کرد: همچنین در خصوص برگزاری آزمون استخدامی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی توسط دانشگاه اصفهان با توجه به اینکه در این آزمون بیش از هزار نفر شرکت خواهند کرد، مقرر شد، ۲ هفته دیگر به تاخیر بیفتد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.