stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 118074
  • 13 اردیبهشت 1399 - 11:17
1
رئیس اورژانس کرمانشاه:

انجام بیش از ۴ هزار مأموریت توسط اورژانس/ بیش از ۴ هزار بار مزاحمت تلفنی برای اورژانس کرمانشاه

انجام بیش از ۴ هزار مأموریت توسط اورژانس/ بیش از ۴ هزار بار مزاحمت تلفنی برای اورژانس کرمانشاه
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام بیش از 4 هزار مأموریت توسط اورژانس در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر صائب مدرسی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری تعداد ۴ هزار و ۳۴۴ مأموریت توسط همکاران ما در سطح استان صورت گرفته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این تعداد، ۴۵۰ مورد مربوط به حوادث حمل و نقل شهری و ۱۹۴ مورد نیز مربوط به حوادث جاده ای بوده است.

وی درخصوص مأموریت های غیرمرتبط با حوادث ترافیکی بیان داشت: تعداد ۴۹۱ ماموریت شهری و ۱۵۱ ماموریت جاده ای توسط همکاران ما در اورژانس استان صورت گرفته است.

این مسؤل تصریح کرد: در ماموریت بیماری ها، تعداد ۲۵۷۲ مورد شهری و ۴۶۴ مورد نیز جاده ای صورت گرفته که، بیماری های قلبی و تنفسی بالاترین ماموریت ها را داشته است.

مدرسی در ادامه تعداد ماموریت های مربوط به مسمومیت با گاز منو اکسید کربن شهری را ۱۵ مورد و جاده ای را ۷ مورد بیان کرد و گفت: ۳۸ مورد نیز ماموریت مربوط به دیابت در شهر و ۲ مورد نیز جاده ای صورت گرفته، همچنین ماموریت های مربوط به اختلال روانی تعداد ۱۷ مورد شهری و ۳ مورد جاده ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه تعداد تماس های ثبت شده با اورژانس استان در فروردین‌ماه را ۳۷ هزار و ۲۹۱ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۹۵۸ مورد مربوط به مشاوره و متاسفانه تعداد ۴ هزار و ۷۷۰ مورد مربوط به مزاحمت های تلفنی است.

مدرسی در پایان خاطرنشان کرد: ماهیانه و در شرایط عادی بین ۱۵۰۰ الی ۲ هزار تماس جهت مشاوره با اورژانس برقرار می‌شود که اکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا، تماس های مردمی جهت مشاوره با اورژانس افزایش پیدا کرده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.