stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 11817
  • 11 آبان 1394 - 12:34
2

ترافیک سنگین در بزرگراه‌‌ همت و آزادراه‌ها/ تاکنون تصادفی گزارش نشده است

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک مربوط به بارندگی گفت: هم اکنون بسیاری از معابر در حال تخلیه شدن هستند؛ اما همچنان در بزرگراه همت(غرب به شرق)، بسیاری از آزادراه‌ها، مسیر جناح، بزرگراه شیخ فضل الله، نواب و یادگار ترافیک سنگین است.

قلم | qalamna.ir :

 

ترافیک سنگین در بزرگراه‌‌ همت و آزادراه‌ها/ تاکنون تصادفی گزارش نشده است

سرهنگ عابدی (جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت ترافیکی تهران که به دلیل بارندگی شدید از صبح امروز بسیاری از معابر اصلی و اتوبان‌ها قفل شده، اظهار داشت: بسیاری از معابر در حال تخلیه شدن هستند، اما همچنان در بزرگراه همت (غرب به شرق)، بسیاری از آزادراه‌ها، مسیر جناح، بزرگراه شیخ فضل الله، نواب و یادگار ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز تمامی همکاران ما همراه با تجهیزات در خیابان‌ها مستقر هستند، گفت: به رانندگان خودروهای شخصی توصیه می‌شود از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا ادامه داد: برای عصر امروز و هنگام بازگشت شهروندان از محل کار به منازل خود توصیه می‌شود که در میادین اصلی و تقاطع تجمع نکنند و تاکسی‌ها برای سوار کردن آن‌ها به گوشه خیابان‌ها بیایند تا ترافیک ایجاد نشود.

سرهنگ عابدی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تصادفی در تهران گزارش نشده است، افزود: به رانندگان توصیه می‌شود؛ برای جلوگیری از بار ترافیکی حتی‌المقدور از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.