stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 118479
  • 13 اردیبهشت 1399 - 23:37
2
محمد رشیدی:

بازگشت اقتدار کرمانشاه و رفع موانع موجود با همدلی مجمع نمایندگان عملی می‌شود

بازگشت اقتدار کرمانشاه و رفع موانع موجود با همدلی مجمع نمایندگان عملی می‌شود
نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم گفت: با همدلی مجمع نمایندگان می‌توانیم باعث بازگشت اقتدار کرمانشاه و رفع موانع موجود شویم.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم و به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر محمد رشیدی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز اولین نشست هم‌اندیشی مدیران خبرگزاری، پایگاه‌های خبری و خبرنگاران رسانه‌های جبهه انقلاب استان کرمانشاه با ایشان برگزار شد.

رشیدی در این نشست ضمن مبارک دانستند ماه رمضان اظهار داشت: نماینده باید با همراهی مردم، عقل، منطق و پاکدستی قدم بردارد.

وی افزود: آرمان هایی را مد نظر دارم که برای تحقق آن باید تلاش کرد، ایام انتخابات بصورت کاملاً شفاف با مردم صحبت و اتمام حجت کردم و هیچ گاه وعده ای ندادم که نتوانم به آن عمل کنم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است که باید تلاش کنیم با تقویت این بخش ها کمک حال استان باشیم.

رشیدی ضمن انتقاد از انتصابات موجود در کشور گفت: مبانی انتصابات موجود درکشور ضعف هاى جدی دارد که باید با تصویب نظام جامع انتصابات از ظرفیت حداکثرى منابع انسانى بهره مندشویم، اما بی انصافی هم نباید کرد و بی‌شک مدیران خوبی نیز داریم که باید در جهت پیشرفت استان آنان را حمایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه اصلی کشور منابع انسانی است و اگر استفاده منابع انسانی درست نباشد، دیگر سرمایه ها نیز از بین می‌رود بیان داشت: دخالتی در انتصابات استان ندارم و اهل مهره چینی نیز نیستم، ولی اگر جایی نیازبه توصیه ای قانونی وعقلانی باشد با مشورت مجمع نمایندگان انجام می‌شود.

نماینده کرمانشاه با اشاره به اینکه باید اقتدار کرمانشاه را بازگردانیم افزود: باید تلاش کرد کرسى نایب رئیسی مجلس را براى کرمانشاه و غرب کشور حفظ کنیم.

رشیدی حضور مردم در صحنه های مختلف را اولویت اصلی دانست و گفت: در جمهوری اسلامی ایران، ولی فقیه محور است و اصل مردم اند و مسؤلین باید پاسخگوی مردم باشند.

ایشان در ادامه از رسانه ها خواست که برای افزایش فرهنگ کار تلاش کنند و بیان داشت: در صنعت نباید انحصار وجود داشته باشد بلکه باید متعلق به تمامی صنعتگران و کسانی که دغدغه تولید و اشتغال را دارند باشد.

رشیدی در پایان به حفظ وحدت، هم اندیشی و همقدمی مجمع نمایندگان استان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: بازگشت اقتدار کرمانشاه و رفع موانع موجود زمانی عملی خواهد شد که صدایی واحد از مجمع نمایندگان استان خارج شود و ان شاء الله بنده در خط این وحدت خواهم بود.

پیش از سخنان دکتر محمد رشیدی، خبرنگاران حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت کاری خود، به بیان مشکلات استان و نقطه نظرات خود پرداختند.

لازم بذکر است که بدلیل محدودیت مکانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دعوت از دیگر رسانه ها جهت برگزاری جلسه هم اندیشی با نماینده منتخب مردم کرمانشاه، در روزهای آینده انجام خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.