stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 118807
  • 14 اردیبهشت 1399 - 13:18
1

نظافت و تعمیرات در خانه را به کاردون بسپارید

قلم | qalamna.ir :

نظافت و تعمیرات در خانه را به کاردون بسپارید.

نظافت منزل از گذشته تا به امروز یکی از کارهای همیشگی و پرزحمت است که همیشه تکرار می شود زیرا تمیز بودن خانه یکی از رکن های اصلی برای داشتن آرامش در خانه می باشد پس خانم های خانه می توانند برای ایجاد آرامش در خانه از نظافتچی خانم که مهارت و حساسیت بالایی دارد بهره ببرند. برخی از کارهای خانه توسط نظافتچی خانم بهتر و دقیق تر انجام می شود چرا که خانم ها به دلیل سرعت عمل بالا در اجرای امور نظافت می توانند با یک مدیریت خوب و دقیق کار ها را پیش ببرند.

برای نظافت منزل چه کنیم ؟

برای نظافت منزل و انجام کارهای خانه سعی کنید زمان بندی را رعایت نمایید و برای کارهایی که ارزش زیادی ندارد زمان زیادی صرف نکنید زیرا می توانید آن زمان را برای کارهای دیگر صرف کنید بنابراین روی کارهایی تمرکز کنید که باید برای آن ها وقت گذاشت.

گاهی اوقات وقتی مشغول به انجام کاری می شوید زمان از دست شما خارج شده و متوجه می شوید که زمان زیادی را از دست داده اید و دیگر نمی توانید به کارهای دیگری بپردازید پس در تمیز کردن خانه همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که زمان یکی از دوست های شماست که به کمک شما آمده تا خانه تان را تمیز کنید.

در اکثر شرکت های خدماتی متقاضی برای نظافتچی خانم در داخل منزل بیشتر از نظافتچی آقا می باشد زیرا خانم ها تخصص بیشتری در زمینه نظافت و امور شست وشو در اختیار دارند آشنایی نظافتچی خانم با انواع مواد شوینده و نوع استفاده از آن ها این شانس را به خانم ها می دهد تا تقاضا برای نظافت منزل توسط خانم ها بالا رود.

یک راه حل خوب برای شاغلین !

یکی از نکات مهم که همه شاغلین با آن سروکله می زنند روزهای آخر هفته است که به جای استراحت به نظافت و تمیزی منزل اختصاص پیدا می کند این موضوع بسیار آزار دهنده شده است و اکثرا روزهای تعطیل را به دلیل برنامه ریزی برای نظافت کسل کننده می دانند برای حل این مساله ما به شما توصیه می کنیم با شرکت های خدماتی که نیروهای نظافتی برای روزهای تعطیل هم ارائه می دهند را در لیست خود قرار دهید و با آن ها در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

به تعمیرات لوازم خانگی علاقه دارید؟

اگر شما علاقه مند هستید که لوازم خانگی تان را خودتان تعمیر کنید ما هم به شما کمک می کنیم تا ساده تر به نتیجه برسید تعمیر لوازم خانگی همیشه کار متخصص و افراد با تجربه در این زمینه بوده است و کمتر دیده ایم که افراد در خانه دست به کار شده و به تعمیر لوازم خانگی بپردازند زیرا انجام این کار توسط افراد نابلد منجر به خرابی بیشتر دستگاه شده و در بعضی موارد دیگر دستگاه قابل استفاده نمی باشد.

یکی از مواردی که باید در تعمیرات لوازم خانگی با آن آشنا باشید تولید صداهای اضافی از دستگاه می باشد هرگاه دستگاه شما صداهای اضافی از خود تولید کرد مطمئن باشید که دستگاه نیاز به تعمیر دارد. وقتی هواکش، موتور وسایر قطعات به خوبی کار نمی کند دستگاه از خود صدا تولید می کند. تعوض و تعمیر هواکش و تسمه ها کار ساده است و شما هم می توانید این کار را انجام دهید ولی تعویض و تعمیر موتور کار ساده ای نیست و پیشنهاد می کنیم این کار را به افراد متخصص بسپارید.

این روزها لوازم خانگی با پیشرفت علم و تکنولوژی به روز شده اند و مجهز به سنسورهایی برای هشدار هنگام خرابی دستگاه می باشند و با نمایش دادن ارورها و کدهای خطایی که دستگاه با آن مواجه شده است به شما هشدار می دهند تا مشکل را برطرف نمایید. شما می توانید با بررسی کد خطا متوجه شوید که خودتان می توانید مشکل را برطرف نمایید یا خیر ؟ معمولا ماشین های لباسشویی و ظرفشویی مجهز به این سنسور ها می باشند و با اعلام کد های خطا شما را آگاه می کنند که نیاز به تعمیر دارند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.