stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 20 June , 2024
  • کد خبر : 473995
  • 31 اردیبهشت 1403 - 2:16
0

هلیکوپتر رئیس‌جمهور هنوز پیدا نشده است

قلم | qalamna.ir :
شهاب‌الدین بی‌مقدار گفت: به دلیل شرایط جوی، هنوز جستجوها به نتیجه نرسیده و هلی کوپتر پیدا نشده است. خبرگزاری‌های رسمی وابسته به دولت و نهاد‌های نظامی از وقوع یک سانحه برای هلی کوپتر حامل رئیس جمهور خبر داده اند. رئیس جمهور صبح امروز برای شرکت در مراسم آیین بهره‌برداری از سد قیز قلعه‌سی راهی آذربایجان شرق شده بود.
معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفته از ۳ بالگرد حامل مقامات دولتی و حکومتی، یک بالگرد در نزدیکی ورزقان سقوط کرده است. خبرگزاری‌های دولت از جمله و روزنامه ایران از «فرود سخت» بالگرد حامل رئیس جمهور در محدوده بین ورزقان و جلفا خبر داده اند. نوشته: آیت‌الله ابراهیم رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است، گروه‌های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند.
 معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفته از ۳ بالگرد حامل مقامات دولتی و حکومتی، یک بالگرد در نزدیکی ورزقان سقوط کرده است.
خبرگزاری‌های دولت از جمله و روزنامه ایران از «فرود سخت» بالگرد حامل رئیس جمهور در محدوده بین ورزقان و جلفا خبر داده اند.
الله‌وردی دهقانی نماینده ورزقان به نقل از هلال احمر شهرستان و افراد محلی از «فرود اضطراری یک فروند هلی کوپتر در منطقه کوهستانی» در نزدیکی ورزقان خبر داده است. دهقانی گفت: با هلال احمر شهرستان گفتگو کرده ام و آن‌ها اعلام کرده اند که یک هلی کوپتر در منطقه کوهستانی فرود اضطراری کرده است. او گفته ظاهرا سرنشین‌های هلی کوپتر خودشان لوکیشن محل فرود اضطراری را برای هلال احمر ارسال کرده اند.
چکیده خبرها
* شبکه خبر: مراسم دعای توسل در حرم امام رضا(ع) برای سلامتی رئیس جمهور در حال برگزاری است
* سخنگوی دولت: معاون اجرایی رئیس‌جمهور به همراه بخشی از اعضای دولت عازم تبریز شدند
* محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور 
 محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان در اطراف روستای اوزی واقع در جنگل‌های ارسباران بوده و تیم‌های امدادی به محل سانحه گسیل شده‌اند. منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواریهایی روبرو کرده است.
گزارش خبرنگار از عملیات جستجو و نجات بالگرد حامل رئیس جمهور
 براساس گزارش هایی که اهالی روستاهای اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است.  اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد به خبرنگار گفته‌اند که ساعتی پیش صداهایی در این منطقه شنیده شده است.
* سایت ریاست‌جمهوری: حسین امیرعبداللهیان هم سرنشین بالگرد بوده است.
* رئیس جمعیت هلال احمر: هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت نداریم. به محض اطلاع خبر می‌دهیم.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.