stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 475222
  • 29 خرداد 1403 - 2:18
1

کاندیداها ایثار کنند برای وحدت

کاندیداها ایثار کنند برای وحدت
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت در بین کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با نامزدهای جبهه انقلاب به صورت تلفنی و حضوری صحبت کردیم که اراده وحدت و هم افزایی و یکی بودن در همه آنان نهفته است و باید این اتفاق مبارک رخ دهد.
اعتمادآنلاین، آیت الله عباس کعبی  در خطبه‌های نماز عید قربان مسجد مقدس جمکران گفت: انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال پس از شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی برگزار می‌شود که دارای اهمیت زیادی است.
وی گفت: هر گونه سهل انگاری در مشارکت انتخابات و یا اشتباه در انتخاب رئیس جمهور در تراز شهید رئیسی عواقب بدی به همراه دارد.لازم است مشارکت در اصل انتخابات با رأی بالا و خلق حماسه ماندگار به عنوان یک راهبرد مورد توجه همه رسانه‌ها، نخبگان و آحاد جامعه باشد. شرکت در انتخابات علاوه بر حق شهروندی آحاد جامعه، تکمیل کننده حماسه بدرقه شهیدان راه خدمت است که امیدواریم از فرصت دهه ولایت که از عید قربان آغاز و تا عید غدیر خم ادامه می‌یابد در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات استفاده شود چرا که انتخابات رزمایش بزرگ سیاسی و اجتماعی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی از شاخص‌های رئیس جمهور گفت: ولایتمداری، خستگی ناپذیری، اخلاق مداری، پشتیبانی از جبهه مقاومت و تسلیم ناپذیر بودن در برابر دشمنان از جمله ویژگی‌های رئیس جمهور در تراز شهید رئیسی و انقلاب اسلامی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: توجه به اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخریب و حاشیه‌سازی موضوع مهمی است که کاندیدها و ستادهای آنان باید به این امر توجه داشته باشند و از سویی دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مرزبندی خود را با دشمنان خارجی و جریان فتنه آشکار کنند.
وی در ادامه گفت: نامزدهای جبهه انقلاب که در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند در راستای ادامه راه شهید رئیسی باید به تلاش خود در راه رسیدن به وفاق ادامه دهند.
کعبی ادامه داد: به تقویت و وحدت نیروهای انقلاب حساس هستیم و باید به موضوع ضرورت انسجام در این عرصه توجه کرد و نامزدهای جبهه انقلاب باید ایثار کنند. با نامزدهای جبهه انقلاب به صورت تلفنی و حضوری صحبت کردیم که اراده وحدت و هم افزایی و یکی بودن در همه آنان نهفته است و باید این اتفاق مبارک رخ دهد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.