stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 475174
  • 28 خرداد 1403 - 2:19
0

قالیباف ذهن بی‌قرار سیاسی دارد

قالیباف ذهن بی‌قرار سیاسی دارد
قلم | qalamna.ir :
 گروه سیاسی: کارشناس میزگرد سیاسی خطاب به قالیباف گفت: سوال بنده این است که توصیه حضرت آقا درباره نرفتن نمایندگان به دولت برای نمایندگان مجلس است و برای رئیس مجلس نخواهد بود و یا رئیس مجلس باید بیشتر پایبند به این موارد باشد؟
 ابراهیم متقی، خطاب به قالیباف که به اتفاق همراهانش در این برنامه حاضر شده، گفت: بحث بنده مربوط به اخلاق حرفه‌ای است که مربوط به دولت مدرن و تابعی از شرایط محیطی، ساختار و نقش فرد است.آقای قالیباف نقش‌های زیادی در این کشور ایفا کرده و در نیروی انتظامی و شهرداری تحولاتی را به وجود آورد، درباره شهرداری او صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود اما واقعا تهران متحول شد، اما سوال این است که فرد باید در حوزه خودش کار کند یا حوزه‌های دیگر، اخلاق حرفه‌ای می‌گوید در جایی کار کن که شاگردی آن را کردی، بعد از این قالیباف به مجلس رفت و در دوره اخیر هم کاندید شد و به ریاست رسید.
وی افزود: شما در مدیریت کارنامه موفقی داشتید، اما گویی که یک «ذهن بی‌قرار» برای نقش گرفتن در حوزه اجرایی دارید. سوال من این است که ایشان هر جا توزیع قدرت وجود داشته باشد باید مشارکت کنند یا باید نگاه تراکمی به قدرت داشته باشند؟ مخصوصا که رهبری خطاب به نمایندگان گفتند وقتی به مجلس رفتید به دنبال حضور در دولت نباشید.در مجموع اخلاق حرفه‌ای که بخشی از کلام صریح رهبری درباره فضای دوگانه از مجلس به دولت را دنبال نکنند، در قالیباف کمتر دیدم. من نگران این هستم که موفقیت‌های گذشته در آینده تحت الشعاع وضعیتی شود که فرد تجربه‌ای در آن نداشته باشد. نقشی که قالیباف در مجلس داشت آزمون وخطا بود و الان که به شرایط stable رسیده انتظار می‌رفت در مجلس باقی بماند.
 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.