stat counter
تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
  • کد خبر : 119234
  • 15 اردیبهشت 1399 - 10:06
2
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه:

صنوف کرمانشاه بعد از کادر درمان ایثار کردند/ دولت باید به کمک اصناف بیاید

صنوف کرمانشاه بعد از کادر درمان ایثار کردند/ دولت باید به کمک اصناف بیاید
رئیس اتاق اصناف مرکز استان گفت: با همت و درایت اصناف در دوران شیوع ویروس کرونا مشکل تامین کالا را نداشته و نداریم و جا دارد بعد از کادر درمان از اصناف که در اوج فعالیت کسب و کار از سود و سرمایه خود گذشتند و بیش از یک ماه واحدهای صنفی شان را تعطیل کردند تشکر کرد.
قلم | qalamna.ir :

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: دولت باید به کمک اصناف بیاید و مصوباتی که تاکنون در نظر گرفته شده است را هرچه زودتر عملیاتی کند، اصناف در این مدت با مشکلات زیادی مواجه شده اند که انتظار همراهی از سوی دولت را دارند.

رئیس اتاق اصناف افزود: از دولت خواستاریم تا مصوباتی برای کارگران صنفی در نظر بگیرد چرا که اصناف در پیک فروش خود یک ماه تعطیل بودند و برای اینکه کارگران این واحدها دچار آسیب نشوند باید به این واحدها اهمیت داد.

وی بیان کرد: اصناف با تمام مشکلات، نهایت همکاری و تعامل را با دولت داشته اند و بازرسان اصناف همیشه در صحنه حاضر بوده و از ابتدای سال نو با وجود تعطیلات نوروز، بازرسان اصناف به خدمت رسانی مشغول بودند، که این عزیزان سربازان همیشه در صحنه حاضر هستند و باید زحماتشان را قدر دانست و انتظار داریم مشکلات بازرسی اصناف هرچه زودتر حل شود.

ساسانی تصریح کرد: همه صنوف، تابع تمامی پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و اکنون با رعایت نکات بهداشتی فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف تاکید کرد: به همت اتاق اصناف کرمانشاه و بازاریان متدین در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و اشاره به جهاد مومنانه کمک های شایانی انجام شده است و این کمک ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی در پایان از رئیس و اعضای محترم ستاد مبارزه با کرونا کرمانشاه و کادر درمان نهایت تقدیر و تشکر را نموده و گفت: در جهت تحقق شعار سال، اتاق اصناف وظیفه بیشتری دارد که با درایت مسئولین استان و با همدلی و همکاری اتاق اصناف، اتحادیه ها و بسیج اصناف ان شاالله جهش تولید امسال به مراتب بهتر خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.