stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 119844
  • 16 اردیبهشت 1399 - 9:56
1
دانشگاه علوم پزشکی:

شناسایی ۴۰ بیمار جدید/ مرگ ۸۰ نفر تا کنون

شناسایی ۴۰ بیمار جدید/ مرگ ۸۰ نفر تا کنون
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی ۴٠ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ مورد مثبت ابتلا جدید به بیماری کرونا شناسایی شده که از این تعداد ۱۵ مورد در بیمارستان‌های درگیر کرونا در استان بستری شده اند و ۲۵ مورد نیز مثبت سرپایی می باشند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون خوشبختانه تعداد ۲۴۴۰ مورد مبتلایان قطعی به بیماری در استان که در بیمارستان بستری بودند با بهبودی کامل ترخیص شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۵۵ نفر از همشهریان مبتلا به بیماری همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت درمان هستند.

محمدی تصریح کرد: با شناسایی ۴۰ مورد جدید از روز گذشته تا امروز، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در استان که بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی شناسایی شده اند به ۱۵۳۱ نفر رسیده که از این تعداد ۵۵۲ مورد در بیمارستان‌های درگیر کرونا بستری شده اند و ۹۷۹ مورد نیز مثبت سرپایی هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه دو نفر از همشهریان مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های درگیر کرونا بستری بوده اند در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و تا کنون تعداد ۸۰ مورد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه ثبت شده است.

محمدی گفت: تا کنون تعداد ۷۰۲۵ نمونه گیری برای تشخیص موارد قطعی در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان انجام شده است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از تعداد نمونه گیری هایی که تا کنون انجام شده ۲۴۵۴ مورد مثبت در بیمارستان بستری شده اند و ۴۵۷۱ مورد نیز مثبت سرپایی می باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.