stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 120548
  • 17 اردیبهشت 1399 - 14:50
2

مارک اسپر: مدرن‌سازی تسلیحات به‌رغم کرونا ادامه می‌یابد

مارک اسپر: مدرن‌سازی تسلیحات به‌رغم کرونا ادامه می‌یابد

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد، پنتاگون احتمالا از میزان برنامه‌های تسلیحاتی قدیمی‌تر برای خرید تسلیحات جدید در سال‌های آتی بکاهد و این در شرایطی است که واکنش دولت فدرال به کرونا حجم بزرگی از بودجه‌ها را به خودش اختصاص دهد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه برکینگ دیفنس، پاندمی کروناویروس و تاثیر آن بر جامعه و اقتصاد آمریکا رهبران پنتاگون را نگران ساخته است. تزریق تریلیون‌ها دلار از سوی کنگره و دولت ترامپ به اقتصاد بحران‌زده آمریکا، به حجم کسری بودجه بالای این کشور اضافه می‌کند.

مارک اسپر با اشاره به اینکه ممکن است برنامه‌های قدیمی‌تر هدف قرار گیرند، به خبرنگاران در پنتاگون گفت: ما نیاز به حرکت داریم و باید آن دلارها را برای آینده سرمایه‌گذاری کنیم. هم‌اکنون هم برنامه‌های زیادی داریم و می‌توانم انتخاب کنم که ده‌ها مورد از آن‌ها محدود شده یا کاهش یابند.

وزیر دفاع آمریکا سه‌شنبه گفت، اگر پنتاگون با بودجه‌های محدودتر در سال‌های آتی مواجه شود، برنامه‌ریزهای سازمانی باید به برنامه‌های میراثی نگاهی بیندازند تا برای ملزومات مدرن‌سازی اعتبار تامین کنند. تمایل من این است که هیچ کدام از برنامه‌های مدرن‌سازی آسیب نبینند؛ برنامه این است که به عقب رفته و از برخی از برنامه‌ها خارج شویم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.