stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 120839
  • 19 اردیبهشت 1399 - 19:49
0
مدیرکل راه و شهر سازی استان همدان خبر داد:

رفع تصرف از ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی استان همدان

رفع تصرف از ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی استان همدان
مدیرکل راه و شهر سازی استان همدان عنوان کرد: از ابتدای تشکیل یگان حفاظت از اراضی اداره کل تاکنون ۱۲۲ هکتار از اراضی دولتی استان همدان رفع تصرف و به بیت المال و دولت اعاده شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی مطرح کرد: نیروهای مستقر در یگان حفاظت از اراضی اداره کل با اقتدار و با تمامی امکاناتی که در اختیار دارند، از ابتدای تاسیس تا کنون ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی به ارزش ۲۱۸ میلیارد تومان بدون هیچ گونه ضرر و زیان جانی و مالی، با مدیریت صحیح ،اصولی و همکاری پرسنل زحمتکش به اموال دولت اعاده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه عنوان کرد: مأموران یگان حفاظت از اراضی اداره کل در سراسر استان به صورت ۲۴ ساعته  و در دو شیفت با اولویت‌بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف به گشت‌زنی مشغول هستند.

وی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: شهروندان در زمان خرید زمین و ملک در خصوص اسناد قانونی از قبیل سند از سازمان های مربوطه استعلام اخذ نموده، زیرا بسیاری از افراد قولنامه ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده و در این صورت خریدار با رفع تصرف اراضی ملی متضرر خواهد شد.

حسینی در پایان اطلاع رسانی مردمی را عامل موثر در کاهش تصرف اراضی ملی عنوان و خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات درباره تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت افراد سودجو در اراضی دولتی را به شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ اطلاع دهند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.