stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 121700
  • 21 اردیبهشت 1399 - 19:41
1
فرمانده انتظامي استان همدان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار بورسی ۱۳۰ میلیاردی در رزن

دستگیری کلاهبردار بورسی ۱۳۰ میلیاردی در رزن
فرمانده انتظامي استان همدان از دستگيري كلاهبردار 130 ميليارد ریالی كه در قالب تاسيس شركت و فروش سهام، اقدام به كلاهبرداري می کرد، خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم، بخشعلی کامرانی صالح از دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد ریالی که در قالب تاسیس شرکت و فروش سهام، اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد و گفت: در پی دریافت یک پرونده شکایت مبنی کلاهبرداری در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، متهم در قالب تاسیس شرکت و فروش سهام، از مال باختگان در سطح شهرستان رزن و استان همدان کلاهبرداری کرده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفای این متهم در شهرستان رزن شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مشخص شد در شهر همدان نیز با استفاده از فروش صوری سهام یک شرکت، از ۸۰ نفر کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که مبلغ کلاهبرداری این متهم حرفه ای فقط در شهرستان رزن مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال می باشد، گفت: تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.