stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 121797
  • 22 اردیبهشت 1399 - 9:50
1
مدیر نمایندگی ستاد دیه:

٣۵٠ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک های مردم/ آزادسازی ١٢٠ زندانی در سال گذشته

٣۵٠ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک های مردم/ آزادسازی ١٢٠ زندانی در سال گذشته
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمانشاه از آزادسازی ١٢٠ زندانی در سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون ٣۵٠ زندانی جرائم غیر عمد چشم انتظار بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند.
قلم | qalamna.ir :

بابک ترابی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: در سال ۹۸ با کمک مردم، مسؤلین و همکاران در ستاد دیه، تعداد ۱۲۰ نفر که بدلیل جرائم غیرعمد در زندان بودند آزاد شده اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمانشاه افزود: مبلغ جمع کل پروندها در سال گذشته بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ، ۶۵ میلیارد ریال گذشت شاکی و الباقی از طریق تسهیلات قرض الحسنه، منابع استانی و کشوری ستاد دیه، همچنین پرداخت شرکت‌های بیمه، اعسار، آورده خانواده مددجو، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و..‌‌.. تامین گردیده است.

وی بیان کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا برنامه جشن گلریزان که هرساله و در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد کنسل گردیده و بنا بر دستور العمل ابلاغی، جشن گلریزان امسال در فضای مجازی و با کمک رسانه ها برگزار می‌گردد.

ترابی تصریح کرد: هم اکنون ٣۵٠ زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمانشاه، به علت عدم تمکن مالی در پرداخت بدهی خود پشت میله های زندان چشم امیدشان به دستان پر سخاوت مردم است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: از مردم شریف استان درخواست داریم برای بازگشت این افراد آبرومند به آغوش گرم خانواده، ستاد دیه را در این ماه مبارک همراهی کنند و با کمک های خود باعث آزادسازی این افراد شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.