stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
  • کد خبر : 121881
  • 22 اردیبهشت 1399 - 11:35
1
مدیرکل منابع انسانی شهرداری کرمانشاه:

برقراری سی درصد حق جذب برای کارگران شهرداری

برقراری سی درصد حق جذب برای کارگران شهرداری
مدیرکل منابع انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: با پیگیری های شهردار کرمانشاه و اداره کل منابع انسانی، برقراری حق جذب کارگران شهرداری مورد موافقت قرارگرفت.
قلم | qalamna.ir :

دکتر کاوه مردافکن در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط دکتر طلوعی شهردار فهیم کرمانشاه و کمیته طرح طبقه بندی مشاغل کارگری استان، موضوع حق جذب برای کارگران شهرداری ها در کمیته مطرح و پس ازبحث و بررسی های به عمل آمده مورد موافقت اعضاء کمیته قرار گرفت و از اول فروردین ماه سال جاری نسبت به برقراری سی درصد حق جذب برمبنای مزد کارگری به کلیه کارگران سخت کوش و پرتلاش شهرداری های استان تعلق خواهدگرفت.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در حوزه خدمات دهی به شهروندان کارگران عزیز شهرداری نقش بسیار مهمی دارند افزود: نقش کارگران در حوزه مدیریت شهری به عنوان تلاشگران خط مقدم عرصه پاکیزگی سطح شهر و خدمت رسانی به جامعه شهروندی انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه کارگران یکی از مؤثرترین نیروهای محرکه در توسعه پایدار شهری هستند، تمام تلاش خود را بکاربسته ایم تاشرایط بهتری را برای این عزیزان در مجموعه مدیریت شهری فراهم آوریم.

مردافکن با تاکید بر اینکه افتخار شهرداری حضور کارگران بی ادعا و پرتلاش است که بصورت شبانه روز در خدمت شهروندان عزیز هستند بیان داشت: قطعا مسئولین و مردم فهیم کرمانشاه قدردان زحمات صادقانه این قشر در جامعه هستند و کارگران زحمت کش در تحقق شعار سال به عنوان جهش تولید و خودکفایی در عرصه خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: امسال با برنامه ریزی‌های شکل گرفته قرار بود که به نحو شایسته ای از خدمات این قشر زحمت کش تجلیل به عمل آوریم که متاسفانه به علت شیوع بیماری کرونا کنسل شد و امیدواریم بعد از رفع این مشکل بتوانیم بصورت شایسته ای از این عزیزان تقدیر کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.