stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 122484
  • 23 اردیبهشت 1399 - 12:19
1
فرماندار کبودرآهنگ مطرح کرد:

عدم دسترسی ۳۵ درصد دانش آموزان کبودرآهنگ به شبکه آموزشی «شاد»

عدم دسترسی ۳۵ درصد دانش آموزان کبودرآهنگ به شبکه آموزشی «شاد»
فرماندار شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به بهره مندی ۶۵درصد دانش آموزان کبودرآهنگ از شبکه «شاد»، گفت: متأسفانه ۴۵۰۰ دانش آموز به علت مشکلات اقتصادی و زیرساخت‌های مخابراتی به این شبکه دسترسی ندارند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت اله مهدوی صبح سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ با اشاره به بحران کرونا و تعطیلی مدارس و هم چنین رویکرد آموزش مجازی دانش آموزان، بیان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا آموزش دانش آموزان مدنظر بود و ارائه آموزش‌های مجازی به صورت غیر حضوری و در قالب یک شبکه آموزشی به نام «شاد» نقش مهمی در تکمیل فرآیند تحصیل دانش آموزان داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح شاد افزود: متأسفانه بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به علت مشکلات اقتصادی و زیر ساخت‌های مخابراتی از آموزش‌های مجازی این طرح محروم شده‌اند که مسئولین مخابراتی در استان همدان و شهرستان باید هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند.

فرماندار کبودرآهنگ در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: اولویت مدیریت شهرستان در تمام مراحل مبارزه با ویروس کرونا؛ حفظ سلامت عمومی و امنیت مردم بوده و توفیقات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مهدوی ضمن ابراز گلایه مندی  از ۲۰ بازمانده از تحصیل امسال در شهرستان کبودراهنگ، گفت: آموزش و پرورش باید نسبت به بررسی علت ترک تحصیلی دانش آموزان اقدام و زمینه ادامه تحصیل مجدد این دانش آموزان را فراهم کند.

امام جمعه کبودرآهنگ نیز در این نشست گفت: برای برقراری عدالت اجتماعی باید خانواده‌هایی که قادر به تأمین مقدمات تحصیل فرزندان در فضای مجازی نیستند را شناسایی و با ارائه بسته‌های آموزشی و آموزش حضوری مربیان و معلمان زمینه تحصیل فرزندان آنها را فراهم کرد تا دانش آموزان از تعلیم و تربیت باز نمانند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.