stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 123325
  • 25 اردیبهشت 1399 - 11:30
5
پس از نامه رئیس شورای شهر کرمانشاه صورت گرفت:

حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر از شهردار کرمانشاه/ طلوعی باج نمی‌دهد/ افرادی که از شهرداری برکنار می‌شوند ادمین کانال های تلگرامی هستند که علیه شهرداری سم پاشی می‌کنند

حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر از شهردار کرمانشاه/ طلوعی باج نمی‌دهد/ افرادی که از شهرداری برکنار می‌شوند ادمین کانال های تلگرامی هستند که علیه شهرداری سم پاشی می‌کنند
یک روز پس از نامه غلامرضا امیری رئیس شورای شهر کرمانشاه خطاب به دیگر اعضای شورا مبنی بر تخلفات شهرداری، که البته این نامه بصورت مستند توسط سعید طلوعی خلاف واقع خواند شد، اکثریت اعضای شورای شهر حمایت قاطعانه خود از شهردار را اعلام کردند.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، حدود یک سال و نیم است که از تکیه زدن دکتر سعید طلوعی بر صندلی بلدیه کرمانشاه می‌گذرد، در ایام مدیریت او می‌توان گفت شهر کرمانشاه با وجود مشکلات اقتصادی، سیل و کرونا زنده بوده و طلوعی عملکرد قابل قبولی داشته است اما امان از سنگ اندازی های برخی از اعضای شورای شهر….. 

به یک سال و نیم باز میگردیم، زمانی که در جلسه معارفه شهردار، برخی از اعضای شورای شهر که اکنون مخالف او هستند بیان داشتند: ما از اینکه دکتر طلوعی را دیر انتخاب کرده ایم پشیمانیم.

اما اکنون همین افراد که به گفته دکتر طلوعی با قسم او را به کرمانشاه آورده اند، مخالف شده اند، افرادی که باز بنا بر گفته شهردار کرمانشاه، چون امورات شهر به خواست آنان پیش نرفت به مخالف تبدیل شدند.

روز گذشته، غلامرضا امیری رئیس شورای شهر کرمانشاه ( یکی از مخالفان شهردار) طی نامه ای به اعضای شورای شهر بیان داشت که شهردار کرمانشاه درحال تخلف است، و شهردار کرمانشاه نیز در پاسخ به نامه او بصورت مستند نوشت: سخنان شما خلاف واقع است.

 

با این تفاصیل، خبرنگار قلم به سراغ اعضای شورای شهر کرمانشاه رفت تا نظر آنان درخصوص عملکرد سعید طلوعی شهردار کرمانشاه را جویا شود و آیا از او حمایت خواهند کرد؟

شهردار کرمانشاه آبروی نظام را خرید/ برخی افراد که از شهرداری برکنار می‌شوند ادمین کانال های تلگرامی نیز هستند و علیه شهرداری سم پاشی می‌کنند

ابراهیم مرادی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: نمره اصلی را باید مردم بدهند، دکتر طلوعی شخصیتی است که طرف مقابل او در رایزنی ها با نگاه احترام پشت میز می‌نشیند.

نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: جناب دکتر طلوعی، در بدترین وضعیت ممکن شهرداری کرمانشاه را تحویل گرفت، خزانه خالی بود، پروژه های نیمه تمامی همچون تله کابین، منوریل، تقاطع شهید سلیمانی و… که هیچ گونه پیشرفتی نداشتند روی دست شهرداری بود که اکنون ایشان به آنان سامان داده است.

وی بیان کرد: در کل کشور شهرداری ها با مشکل اقتصادی روبرو هستند، وجود سیل، کرونا و پروژه های نیمه تمام نفس شهرداری کرمانشاه را گرفته، اما با درایت و تجربه های دکتر طلوعی، اکنون حقوق پرسنل بروز شده و حتی پروژه های عمرانی نیز در دست اجراست.

مرادی تصریح کرد: بنده از نزدیک درجریان تلاش های ایشان و رایزنی های که با وزارت کشور جهت دریافت بودجه برای سرعت دادن به امور عمرانی و آسفالت دارند هستم، خواسته مردم کرمانشاه زیباسازی شهر و بحث آسفالت است که اکنون این اقدامات درحال اجراست آنهم با وضعیت بد اقتصادی موجود.

نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: از دیگر اقدامات خوب و قابل تقدیر دکتر طلوعی، سامان دادن وضعیت پرسنل شهرداری است، کارگر روزمزد در شهرداری کرمانشاه حقوق می‌گرفت اما دراختیار اداره دیگری بود و یا بودند افرادی که با مدرک دیپلم سمت مدیریتی داشتند و بدترین گندها را در آن سمت بالا آوردند، اما دکتر طلوعی با گماردن افراد لایق باعث تخصصی شدن واحدهای مختلف شهرداری شده که این موضوع به مذاق برخی خوش نیامده و باعث ناراحتی برخی از آقایان گردیده است، حتی برخی از این افراد برکنار شده ادمین تعدادی از کانال های تلگرامی هستند که پس از عزل، علیه شهردار، شهرداری و شورای شهر سم‌پاشی می‌کنند، لذا باید انصاف داشته باشیم و منافع شخصی خود را بر منافع شهر ترجیح ندهیم.

این عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: اقدام دیگر قابل تقدیر شهردار کرمانشاه، استخدام تعدادی از ورزشکاران در شهرداری بود، ورزشکارانی که در جهان حرف برای گفتن دارند اما بدلیل بیکاری در بدترین وضعیت ممکن بودند، آیا اگر این ورزشکاران به خارج از کشور پناهنده می‌شدند و دشمنان ایران اسلامی از این موضوع علیه نظام استفاده می‌کردند خوب بود؟ دکتر طلوعی با این اقدام آبروی نظام را خرید.

شهردار کرمانشاه باج نمی‌دهد

سید احسان احسانی دیگر عضو با سابقه شورای شهر با مطلوب دانستن عملکرد شهردار کرمانشاه به خبرنگار قلم گفت: دکتر طلوعی حدود ۱۲ سال در مناطق مختلف شهرداری تهران مسؤلیت داشته و با تجربه فراوان بر صندلی شهرداری کرمانشاه تکیه زده است.

وی افزود: وضعیت اقتصادی تمامی شهرداری های کشور در بحران است و شهرداری کرمانشاه نیز از این موضوع مستثنا نیست اما با وجود این وضعیت بد اقتصادی، برای اولین بار حقوق و عیدی اسفندماه به موقع پرداخت شد و امور عمرانی نیز درحال انجام است که اینها حاصل درایت شخص دکتر طلوعی است.

احسانی بیان کرد: ایشان شهرداری است که باج نمی‌دهد و در بین ارگان های اداری کرمانشاه، اقتدار شهرداری کرمانشاه را بازگردانده است، همچنین در بخش فرهنگی، اقتصادی و جذب سرمایه گذار اقدامات خوبی انجام داده اند و به ایشان نمره مثبت میدهم.

دکتر طلوعی هیچ گاه دنبال منافع شخصی نبوده است

سید پیمان موسوی عضو دیگر شورای شهر و نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی کشور با بیان اینکه اکنون حدود ۱۸ سال است که آغاز فعالیت شورای شهرها می‌گذرد به خبرنگار قلم گفت: بنده بعنوان عضو شورای عالی کشور با تمامی شهرداران ارتباط دارم و درجریان وضعیت بد اقتصادی حاکم بر شهرداری ها هستم.

وی افزود: حدود ۹۰ درصد شهرداری های کشور حقوق فروردین ماه را پرداخت نکرده اند و عملا کار عمرانی حدود یکسال است که در اکثر شهرداری ها تعطیل شده و شهرهای همچون اصفهان، تهران، مشهد و شیراز با سختی درحال فعالیت هستند اما در کرمانشاه با وجود تمامی مشکلات، اقدامات عمرانی درحال اجراست و به نوعی می‌توان گفت که شهر کرمانشاه با مدیریت و توانمندی دکتر طلوعی زنده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: بدنه شهرداری کرمانشاه یک بافت فرسوده ای دارد اما با مغز متفکر دکتر طلوعی اقدامات خوبی درحال اجراست.

موسوی بیان کرد: تشن بین اعضای شورای شهر و شهردار در کل کشور یک مبحث عادی ست که بیشتر بدلیل عدم تأمین منافع شخصی ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم بهترین افرادی هستند که می‌توانند نظر دهند، اما بنده به دکتر طلوعی نمره مثبت میدهم، خب ضعف های کوچکی نیز وجود دارد که باید حمایت کنیم تا رفع گردد، دکتر طلوعی بجز خدمت به مردم فکر دیگری ندارد و حتی در جهت همین خدمت گاهی فرا قانونی نیز عمل می‌کند و هیچ گاه دنبال منافع شخصی نبوده است.

از شهردار کرمانشاه حمایت می‌کنیم

سید میثم موسوی اجاق نیز در گفت و گوی کوتاه به عملکرد دکتر طلوعی نمره مثبت داد و گفت: اقدامات خوبی توسط شهردار کرمانشاه درحال اجراست و از ایشان حمایت می‌کنیم.

در بدترین وضعیت اقتصادی، چرخ شهرداری می‌چرخد

طیب حیدری نیز عملکرد شهردار کرمانشاه را مثبت دانست و اظهار داشت: دکتر طلوعی بیش از یکسال است که بعنوان شهردار کرمانشاه درحال خدمت است که بدون هیچ گونه جهت گیری به ایشان نمره قبولی میدهم.

وی افزود: ایشان در بدترین وضعیت اقتصادی، چرخ شهرداری را می‌چرخاند و شور و نشاطی به مجموعه خدماتی شهرداری حاکم کرده و اگر اینچنین ادامه دهند، تا پایان حامی ایشان خواهم بود.

به شهردار رأی ندادم اما اکنون حامی او هستم/ برخی از آقایان مخالف با قسم طلوعی را به کرمانشاه آوردند

رسول آزادی دیگر عضو شورای شهر کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: بنده به آقای طلوعی رأی منفی دادم و دوست نداشتم ایشان شهردار کرمانشاه باشد و حتی تلفنی نیز به ایشان گفتم که مخالفم اما اکنون عملکرد خوب ایشان باعث شده که یکی از موافقان او باشم، چراکه می‌بینم با این وضعیت بد اقتصادی، اما ایشان با چنگ و دندان شهرداری کرمانشاه را حفظ کرده است.

وی افزود: برخی از این آقایان مخالف شهردار، کسانی بودند که به تهران رفتند، قرآن جلوی دست طلوعی گذاشتند تا او را جهت آمدن به کرمانشاه راضی کنند، اما اکنون……

در بدترین وضعیت اقتصادی، شهر درحال اداره است 

کامران ملکی عضو با سابقه شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار قلم بیان کرد: به عملکرد دکتر طلوعی نظر مثبتی دارم و ایشان با توجه به رکود ساخت و ساز و کاهش درآمدهای شهرداری، با تمام توان درحال فعالیت است.

وی افزود: ایشان با چنگ و دندان درحال اداره شهرداری است و می‌بینیم که در این وضعیت بد اقتصادی و نبود نقدینگی شهر زنده است.

ملکی تصریح کرد: ایشان شهرداری را در وضعیت بدی تحویل گرفت، هرماه ۲۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شود، یعنی هرماه اول باید ۲۵ میلیارد تومان جهت حقوق جمع آوری شود و سپس اقدامات عمرانی انجام داد که ایشان با توانایی و درایت درحال انجام امور شهر است و ایشان را حمایت می‌کنیم.

خبرنگار قلم با دیگر اعضای شورای شهر نیز تماس گرفت که بدلیل خاموش بودن و یا عدم پاسخگویی موفق به صحبت با آنان نشد، اما از آنجا که اکثریت اعضای شورای شهر از عملکرد سعید طلوعی شهردار کرمانشاه رضایت کاملی دارند، به نظر می‌رسد سنگ اندازی های تعداد محدودی از اعضای شورای شهر که بنابر گفته برخی از اعضا و شهردار دنبال منافع خود هستند، مانع از فعالیت های جهادی طلوعی نخواهد شد و شهردار کرمانشاه با قدرت جهت خدمت به مردم کار خود را ادامه خواهد داد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر آقای طلوعی که واقعا با آمدنش جان تازه ای به کرمانشاه که تقریبا مرده بود داد درود بر شرف و دریایت ایشان ایشالله با توکل بر خدا وقدرت کارشان ادامه پیدا کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.