stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 125224
  • 29 اردیبهشت 1399 - 16:23
3

مردم باید در ناکامی و کاستی ها، دانشگاه را مسؤل بدانند/ اولین نشریه ” نامه فرهنگ رازی” منتشر شد

مردم باید در ناکامی و کاستی ها، دانشگاه را مسؤل بدانند/ اولین نشریه ” نامه فرهنگ رازی” منتشر شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، طهماسب علیپوریان صبح امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه اولین نشریه «نامه فرهنگ رازی» منتشر شده است اظهار داشت: از این پس، پیام‌ها، دل‌نوشته‌ها، نقدها و… در این نشریه ثبت و منتشر می‌شود و انتشار این نشریه اولین اقدام رسمی و جدی دانشگاه‌ها در سراسر کشور بوده که ابعاد مختلفی را پوشش می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی با درخواست از اصحاب رسانه جهت معرفی این نشریه افزود: تولید محتوا در این نشریه بیشتر با نگاه دانش بنیادی خواهد بود که در هیچ دانشگاه داخلی اثری از کار مشابه وجود ندارد

علیپوریان بیان کرد: همچنین باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان نیز در دانشگاه تأسیس شده که این باشگاه با هدف فراهم کردن بستر حضور و مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی، ادبی و ورزشی راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی گفت: ما باید کار جمعی و مشارکت افراد در عرصه‌های مختلف علمی را تقویت کنیم، لذا مقالات و پایان نامه‌هایی که به مسائل و مشکلات جامعه نپردازد را حذف می‌کنیم.

وی بیان داشت: مردم باید در ناکامی‌ها و کاستی‌ها، دانشگاه را مسؤل بدانند نه حوزه سیاسی را، و اگر مردم دانشگاه را ولی نعمت فکری و اسباب ناکامی ببینند دانشگاه به مرجعیت خواهد رسید، لذا دانشگاه باید دیوار جدایی بین خود و جامعه را بردارد.

علیپوریان در ادامه اظهار داشت: دانشگاه باید نسبت به حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم احساس مسئولیت کند و در حوادث در جهت رفع آنها تلاش کند و به طور کلی مسئولیت اجتماعی را تقویت کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه در پایان گفت: نشریه الکترونیکی نامه فرهنگ رازی، پایگاه فرهنگی تحلیلی دانشگاه رازی کرمانشاه بر روی شبکه اینترنت به آدرس https://farhang.razi.ac.ir/ قابل دسترسی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.