stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 125577
  • 30 اردیبهشت 1399 - 11:08
2

مهاجمی که لیلیان توران هیچ وقت او را فراموش نمی‌کند

مهاجمی که لیلیان توران هیچ وقت او را فراموش نمی‌کند

مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و بارسلونا به ستایش از مهاجم سابق لاروخا پرداخت و او را سخت ترین مهاجمی دانست که برابرش بازی کرده است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از توتو میرکاتو، لیلیان تورام یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال فرانسه به شمار می آید.

او سابقه قهرمانی با تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ را در کارنامه دارد و برای تیم های بزرگ یوونتوس و بارسلونا هم بازی کرده است.

تورام در گفت و گویی که با توتو میرکاتو داشت، درباره بهترین مهاجمی که برابر او بازی کرده است، گفت:من برابر مهاجمان بزرگ زیادی بازی کرده ام؛ مهاجمانی مثل رونالدو نازاریو، گابریل باتیستوتا و شوچنکو اما یک مهاجم را هیچ وقت فراموش نمی کنم و قطعا او سخت ترین مهاجمی بوده که برابرش بازی کرده ام و او کسی جز پدرو مونیتس نیست.

او ادامه داد: مونیتس وقتی با تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۰۰ بازی کرد بیشتر از هر بازیکنی من را اذیت کرد. او بسیار خوب بود و از خود می پرسیدم که چگونه باید این ستاره را متوقف کنم. کارمبو با این گفته اش که مونیتس تنها یک بار از من عبور کرد روحیه بسیار خوبی به من داد. وقتی سرمربی اسپانیا پدرو را بیرون کشید من نفس راحتی کشیدم.

تورام در پایان گفت: من عکس های بازیکنان را نگه نمی دارم اما تصویر مونیتس را دارم چون او بسیار متواضع بود و درس بزرگی به من داد.

پدرو مونیتس از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و توانست قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

انتهای پیام
 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.