به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی اظهار کرد: بررسی رگولاتوری نشان میدهد به دلیل بهروزرسانی نشدن تنظیمات آدرسدهی شبکه پیامرسان سروش در یکی از اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت مصرفی کاربران بهطور کامل محاسبه شده بود در حالیکه این مبالغ باید به صورت یک سوم بها محاسبه میشد.
وی تاکید کرد: کاربران درصورت عدم بازگرداندن مبالغ دریافتی میتوانند شکایت خود را در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ ثبت کنند و رگولاتوری نیز به طور ویژه این شکایات را بررسی و رسیدگی میکند.
طبق اطلاعاتی که در وبسایت سازمان فناوری اطلاعات وجود دارد، پیامرسانهای بیسفون، گپ، آیگپ، لنزور و سروش از تعرفه ترجیحی یکسوم برخوردارند. فلاح جوشقانی پیش از این درباره تعرفه پیامرسانهای داخلی اظهار کرده بود: بالغ بر دو سال است بر اساس پیامرسانهایی که مرکز ملی فضای مجازی اعلام کردند، تعرفه ترجیحی وجود دارد. بدینترتیب قیمت محتوای پیامرسانهای داخلی طبق مصوبه یکسوم است که همین تعرفه توسط اپراتورها اعمال میشود.
انتهای پیام