stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 127142
  • 02 خرداد 1399 - 13:48
2
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد:

روز جهانی قدس نماد اعلام همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین

روز جهانی قدس نماد اعلام همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه روز جهانی قدس به نماد اعلام همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، گفت: این روز موجب ایجاد وحدت در جهان اسلام شده و پایه حرکت برای پیروزی فلسطین را رقم می‌زند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سردار مظاهر مجیدی با گرامیداشت روز جهانی قدس به اهمیت این روز اشاره و اظهار کرد: روز قدس یکی از ابتکارات راهبردی و نشان از دوراندیشی امام راحل است که در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس به نماد اعلام همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین و برائت از رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، عنوان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس که در همه تقویم‌ها و کشورها یکسان است موجب ایجاد وحدت در جهان اسلام شده و ملت‌های مسلمان همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهد که این موضوع پایه حرکت برای پیروزی فلسطین را رقم می‌زند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه امام راحل بر محتوای روز قدس بسیار تاکید داشتند، گفت: به فرموده امام راحل تکلیف و وظیفه همه مسلمانان این است که قدس را آزاد کنند و شر این جرثومه فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره با نگاه عمیق بر محو اسرائیل تاکید داشتند، تصریح کرد: با گذشت ۴۱ سال از این ابتکار راهبردی امام راحل، این راهبرد همچنان برای ملت و نظام ما ادامه دارد و آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین از چنگال صهیونیست غاصب از آرمان‌های ما است.

سردار مجیدی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اسرائیل در هیچ جنگی علیه فلسطین به پیروزی دست نیافته است.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب و اشغالگر که در گذشته طی سال‌های مختلف با قدرت تمام جنگ‌های بسیاری علیه فلسطین به راه انداخته بود و بخش‌های مختلفی از آن را اشغال کرده بود اما بعد از نامگذاری روز قدس وحدت ایجاد شده بین جامعه اسلامی، روز به روز بیشتر شد و توانستد جلوی بلندپروازی‌های اسرائیلی‌ها را بگیرند و در جنگ‌های ۲۲ روزه ، ۸ روزه و ۵۰ روزه  به پیروزی دست یابند و مهم‌تر از همه در سال ۲۰۱۹ در کمتر از ۴۸ ساعت در مقابل اسرائیل به پیروی رسیدند که افتخاری برای جهان اسلام است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن روز قدس در دنیا به فرمایش رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اشاره و بیان کرد: با مقاومت و ایستادگی فلسطین، وحدت و همبستگی جهان اسلام و شکست‌های اسرائیل در جنگ‌های به راه انداخته، به افول و محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار نزدیک می‌شویم.

وی با اشاره به ایستادگی، مقاومت و قدرت روز افزون فلسطین اظهار کرد: امروز دیگر فلسطینی‌ها با دست‌های خالی و سنگ با اسرائیل مبارزه نمی‌کنند بلکه جبهه مقاومت اسلامی به قدری قدرت و عظمت دارد که پاسخ اسرائیل را با موشک می‌دهد و موشک‌های فلسطین به کابوسی علیه اسرائیل تبدیل شده است که افول آنها را نزدیک خواهد کرد.

سردار مجیدی با اشاره به برگزار نشدن مراسم راهپیمایی روز قدس به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر ایران و جهان گفت: متاسفانه امسال به دلیل گسترش ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری امکان برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس وجود ندارد اما این تکلیف و وظیفه بر دوش همگان است که در فضای مجازی نفرت خود را نسبت به رژیم کودک‌کش غاصب اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان به عنوان یک وظیفه شرعی، الهی و سیاسی بر هر مسلمانی واجب است، خاطرنشان کرد: تمام مسلمانان در سراسر جهان وظیفه دارند که در برابر اقدامات خصمانه و خبیثانه استکبار جهانی و زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب صهیونیسم از مظلومان و ستم‌دیدگان دفاع کنند و اگر امروز نمی‌توانیم مراسم راهپیمایی را برگزار کنیم باید انزجار خود را نشان دهیم و به گوش جهانیان برسانیم.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید «حاج محمود شهبازی» ایشان را یکی از فرماندهان بسیار بزرگ معرفی کرد و یادآور شد: دوم خرداد سالروز شهادت شهید «شهبازی» فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در عملیات بیت‌المقدس است که این روز را به خانواده و مردم ولایتمدار همدان تبریک می‌گویم

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع)

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.