stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 127973
  • 04 خرداد 1399 - 16:20
1
مدیرکل اجرائیات شهرداری کرمانشاه:

لزوم اخذ مجوز برای هرگونه ساخت و ساز در حریم شهر

لزوم اخذ مجوز برای هرگونه ساخت و ساز در حریم شهر
مدیرکل اداره اجرائیات و برخورد با تخلفات شهرداری کرمانشاه از برخورد با هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز در حریم شهر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر غلامرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: هر گونه ساخت و ساز در محدوده و حریم شهر باید با اخذ مجوز مالک از شهرداری منطقه انجام گیرد.

وی درخصوص اجرای قانون اخذ مجوز ساخت و ساز در حریم شهر افزود: در همین راستا مأمورین اداره اجرائیات نسبت به تعطیلی یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز با اسکلت فلزی اقدام نمودند.

مدیرکل اجرائیات شهرداری کرمانشاه بیان کرد: تمامی آهن آلات و وسایل قابل انتقال این ساختمان با خودرو متخلف به اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری کرمانشاه انتقال داده شد.

شهبازی در خصوص اقدامات بعدی اداره کل اجرائیات با این ساخت غیرمجاز تصریح کرد: مالک جهت تعیین تکلیف پرونده و انجام اقدامات قانونی به شهرداری منطقه دعوت شد تا ضمن برخورد قانونی جهت اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نمایید.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه عملیات ساختمانی در کلانشهر کرمانشاه باید براساس ضوابط شهرسازی و اصول فنی_مهندسی و رعایت حقوق شهروندی صورت پذیرد که در غیر اینصورت با متخلفین برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

مدیرکل اجرائیات شهرداری کرمانشاه در پایان یادآور شد: به مالکین ماشین آلات حمل آهن و مصالح تذکر می‌دهیم در صورت همکاری با ساخت و ساز‌کنندگان غیرمجاز ضمن توقیف خودرو نقلیه، کلیه خسارت احتمالی به عهده خود آنها می باشد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.