stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 128448
  • 06 خرداد 1399 - 9:57
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های شریانی اجرا شد

طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های شریانی اجرا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری به صورت امانی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :

مهندس فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: این عملیات در ۴۰ محور مواصلاتی استان کرمانشاه و در ۲۰۶۰ تن انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: ۲۸ کیلومتر آسفالت در سه محور اسلام آبادغرب و همچنین ۱۳۹ کیلومتر در ۹ محور سرپل ذهاب عملیات آسفالت اجرا شد.

وی بیان کرد: همچنین ۳۰ کیلومتر در دو محور شهرستان هرسین، ۵۰ کیلومتر در سه محور کنگاور و ۳۰ کیلومتر در دو محور گیلانغرب عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا رسیده است.

کرمی در ادامه از انجام عملیات آسفالت در دو کیلومتر و در دو محور شهرستان صحنه، ۴۴ کیلومتر در سه محور شهرستان روانسر و ۲۸ کیلومتر در دو محور ثلاث باباجانی خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه یک محور در شهرستان قصرشیرین به طول ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیر شده تصریح کرد: در سه محور شهرستان کرمانشاه ۵۱ کیلومتر و در دو محور دالاهو به طول ۴۵ کیلومتر نیز عملیات روکش آسفالت انجام شد.

وی گفت: همچنین در سه محور شهرستان پاوه به طول ۷۷ کیلومتر، در سه محور شهرستان سنقر به طول ۱۴ کیلومتر و در دو محور جوانرود به طول ۴۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.