stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 129116
  • 07 خرداد 1399 - 11:59
3
رئیس پلیس راه استان:

کاهش ۳۲ درصدی تصادف در دو ماه گذشته/ جاده های استان کرمانشاه تحت‌ نظارت ۶۰ دوربین ثابت

کاهش ۳۲ درصدی تصادف در دو ماه گذشته/ جاده های استان کرمانشاه تحت‌ نظارت ۶۰ دوربین ثابت
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 85 گشت محسوس و نامحسوس و همچنین 60 دوربین ثابت، جاده های استان کرمانشاه را رصد می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حیدری در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: طی روزهای تعطیل بمناسبت عید سعید فطر، افزایش ده درصدی تردد نسبت به هفته های گذشته در محورهای استان ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: پیش بینی ما این است که جاده های استان از اواخر هفته جاری بدلیل بازگشت سفرها و همچنین مسافرت های برون شهری، با افزایش حجم ترافیک مواجه باشد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی های لازم با دستگاه امدادی و خدماتی انجام شده و این دستگاه ها باید سطح خدمات خود را افزایش دهند و پلیس نیز از تمام ظرفیت‌های خود جهت کاهش تصادفات استفاده خواهد کرد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: تعداد ۸۵ گشت محسوس و نامحسوس، بصورت روزانه و همچنین سامانه های هوشمند شامل ۶۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت ثابت بصورت شبانه روزی جاده های استان را رصد خواهند کرد و در صورت تخلفات رانندگی، بصورت آنلاین اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در ستاد پلیس راه استان مرکز کنترل ترافیک، رفتار رانندگان توسط کاربران رصد خواهد شد گفت: هدف ما این است که بتوانیم بستر ایمنی را برای تردد مردم فراهم کنیم.

این مسئول آمار تصادف طی دو ماه گذشته، نسبت به مدت مشابه سال گذشته را با کاهش ۳۷ درصدی اعلام کرد و اظهار داشت: عمومآ تصادفات در استان به دو صورت واژگونی و برخورد رخ به رخ است که علت اصلی این حوادث سرعت و سبقت غیرمجاز بوده که این دو تخلف اولیت اصلی همکاران ما در پلیس راه جهت برخورد است و اگر راننده ای ۲ تخلف حادثه ساز داشته باشد، علاوه بر اعمال قانون، خودروی وی ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

سرهنگ حیدری در پایان و با اشاره به اینکه خودروهای پر خطر نیز با هماهنگی دستگاه قضایی جهت رعایت حقوق شهروندی به مدت ده روز در پارکینگ توقیف می‌شوند و باید در ۵ جلسه آموزشی شرکت کنند گفت: سال گذشته در استان کرمانشاه، پر خطر ترین جاده ها، محور کرمانشاه به کامیاران و محور کرمانشاه به روانسر و پاوه بوده که هرکدام ۳۲ کشته داشته اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.