stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024
  • کد خبر : 129762
  • 08 خرداد 1399 - 18:07
3
متلاشی شدن باند سرقت در شیراز

متلاشی شدن باند سرقت در شیراز

متلاشی شدن باند سرقت در شیراز
باند ۵ نفره سرقت منازل شیراز متلاشی شد
قلم | qalamna.ir :

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در یکی از محله‌های شیراز شدند.

سرهنگ یوسف ملک زاده افزود: وی ادامه داد: این سارقان در اوایل شب خصوصاً ایام تعطیل که شهروندان برای تفریح و یا دید و بازدید از منزل خود خارج می‌شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کردند.

وی با بیان این که مأموران موفق شدند هر ۵ نفر سارق منزل که اعضای یک باند بودند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند، افزود: متهمان در بازجویی به ۷۰ فقره سرقت منزل در شیراز اقرار کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۰ گرم طلا، ۲۰ عدد سکه بهار آزادی، ۵۰ میلیون ریال چک پول، یک دستگاه طلایاب، ۲۵ عدد ادکلن گران قیمت، یک عدد دوربین عکاسی و ۱۸ عدد ساعت کشف شد.

ملک زاده با بیان این که کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند افزود: سارقان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند

شهروندان در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد خصوصاً همسایگان بسپارید و حتی الامکان منازل خود را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.