stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 131617
  • 13 خرداد 1399 - 11:55
4
فرماندار شهرستان گیلانغرب:

۱۲ هکتار از مزارع گیلانغرب طعمه حریق شده است

۱۲ هکتار از مزارع گیلانغرب طعمه حریق شده است
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: از ابتدای سال جاری، 12 هکتار از مزارع گندم شهرستان طعمه حریق شده است.
قلم | qalamna.ir :

محمودیان در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: گیلانغرب حوزه وسیعی دارد که در ایام تابستان باید مراقبت بیشتری داشته باشیم چراکه حفظ اراضی ملی و زمین های کشاورزی مردم برای مسؤلین با اهمیت است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب افزود: تاکنون چندین جلسات مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان تشکیل شده، مصوباتی صورت گرفته و دو گروه مردمی نیز که سال گذشته کمک حال ما بودند، امسال نیز پای کار آمده اند.

وی بیان کرد: منطقه گور سفید بیشتر در معرض خطر است که برنامه های لازم جهت جلوگیری از هرگونه آتش سوزی به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

محمودیان تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز حاشیه جاده ها را جهت جلوگیری از هرگونه آتش سوزی تیغه زنی کرده است و امیدواریم امسال مشکلی نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ هکتار زمین کشاورزی گندم در شهرستان طعمه حریق شده است که علت اصلی آن انسانی و بی توجهی به نکات ایمنی بوده است.

وی در پایان از مردم درخواست داشت که جهت حفظ اراضی ملی که متعلق به خود آنان است نکات ایمنی را رعایت کنند و از روشن کردن هرگونه آتش در مکان های پر خطر خودداری کنند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.