خبرگزاری قلم و به نقل از مرکز اطلاعرسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، نشست هماندیشی شهردار، معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و تنی چند از مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری برگزار شد.
کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای مدیریت هزینهها و درآمدها در مجموعه شهرداری ارائه و در خصوص کاهش نسبی هزینههای اداری علی الخصوص اضافهکار پرسنل بحث و تبادل نظر انجام گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میانگین اضافهکار پرسنل شاغل هر حوزه حداکثر ۱۵۵ ساعت از سوی مدیران با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت و حضور هر کدام از پرسنل تایید و لحاظ گردد.
کریمی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان افزود: مدیران هر واحد میتوانند تا سقف ۱۷۵ ساعت برای هرکدام از پرسنل منوط به رعایت میانگین ۱۵۵ ساعت هر واحد اضافهکار تایید نمایند.
معاون برنامهریزی و توسعه منابع انسانی گفت: بنابر تصمیم گرفته شده مدیر مستقیم هر واحد وظیفه تأیید و لحاظ اضافه کاری برای پرسنل را بر عهده دارند، همچنین بغیر از مدیر مستقیم واحدها کسی حق دخل و تصرف در تعییر ساعت اضافهکار را ندارد.
وی در پایان تصریح کرد: این تصمیم از پرداخت حقوق اردیبهشتماه در کلیه واحدهای شهرداری برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکت نوینی اجرا خواهد شد.
لازم به ذکر است اداره کل سرمایه انسانی آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال همکاران و مدیران را دارد.