stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
  • کد خبر : 132896
  • 17 خرداد 1399 - 19:34
4
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان تاکید کرد:

هلال احمر هیچگونه نقشی در جاده کشی و درختکاری مسیر میشان ندارد

هلال احمر هیچگونه نقشی در جاده کشی و درختکاری مسیر میشان ندارد
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان تاکید کرد: هلال احمر هیچگونه نقشی در جاده کشی و درختکاری مسیر میشان ندارد
قلم | qalamna.ir :

دهم خردادماه سال جاری خبری به نقل از مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان منتشر شد مبنی بر اینکه هلال احمر در مسیر میدان میشان، اقدام به درختکاری و تعریض جاده دسترسی به دشت میشان همدان با هدف امدادرسانی نموده است.
در این راستا مقصود شعبانی در گفت و گو با خبرنگار قلم با اشاره به اظهارات مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی همدان خاطرنشان کرد: این اظهارات، اساساً کذب محض بوده، خبر مذکور در ساعات اولیه انتشار در یک خبرگزاری حذف و نامبرده نیز با تماس تلفنی از این جمعیت عذرخواهی نموده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان این موضوع تصریح کرد: جمعیت هلال احمر هیچ گونه نقشی در عملیات جاده کشی و درختکاری نداشته است.

وی با تاکید بر این که برای جلوگیری از ایجاد تشنج، تشویش اذهان عمومی و مشاجره های رسانه ای جوابیه ای نیز صادر نکرده است، یادآور شد: انتشار آن خبر موجب ایجاد نگرانی در جامعه کوهنوردی، مدیرکل محترم دیوان محاسبات استان و مردم شریف همدان شده است بدین سان ضمن اینکه اظهارات نامبرده را شدیداً تکذیب می نمایم، حق پیگیری حقوقی موضوع را نیز برای خود محفوظ می دانیم.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به این که در سال گذشته بیش از ۵۰۰ نفر را از دشت میشان توسط خودروهای امدادی به پایین انتقال داده است در دو روز گذشته نیز نجاتگران این جمعیت دو نفر مصدوم را نجات داده و به پایین انتقال داده اند، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان در ایجاد جاده دشت میشان هیچ نقشی نداشته است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.