stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 132949
  • 17 خرداد 1399 - 23:59
5
مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان خبر داد:

۴۱ پروژه عمرانی در منطقه ۴ همدان در حال اجرا/ اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت

۴۱ پروژه عمرانی در منطقه ۴ همدان در حال اجرا/ اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت
مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان از درحال اجرا بودن 41 پروژه عمرانی در منطقه 4 شهرداری همدان خبر داد و گفت: اعتبار تملک و اجرای این پروژه‌ها ۴۰۰ میلیارد ریال بود و هم اکنون نیز تمام این پروژه‌ها فعال و در حال کار هستند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مجید یوسفی‌نوید امروز، در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ همدان با بیان اینکه تعداد ۴۱ پروژه در منطقه ۴ شهرداری همدان در حال ساخت است، اظهار کرد: اعتبار تملک و اجرای این پروژه‌ها ۴۰۰ میلیارد ریال بود و هم اکنون نیز این پروژه‌ها فعال و در حال کار هستند.

وی با بیان این هزینه‌های بسیاری برای تملک‌ها در شهرداری منطقه ۴ همدان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: در جهت بازگشایی مسیرهای ترددی و مواصلاتی و هم چنین ایجاد راه های دسترسی مناسب در منطقه چهار شهرداری همدان اقدام به تملک داشتیم.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با تاکید بر این که مناطقی همچون حصار، دیزج و شهرک ولیعصر یا منوچهری عمدتاً دارای معابری باریک و کم عرض هستند، تصریح کرد: اولویت های عمرانی در این منطقه به ترتیب شامل اتمام پروژه های نیمه تمام، تعریف پروژه های محله محوری، شناسایی و حل مشکلات محله ای و هم چنین آسفالت کردن کوچه های خاکی در این منطقه است.

وی با بیان این که برآنیم تا پارک آمادای را به عنوان پارکی فرامنطقه ای در محدوده منطقه ۴ شهرداری همدان ایجاد سازیم، تصریح کرد: پارک های متعددی را به صورت محله ای با زمین های چمن مصنوعی در منطقه ۴ شهرداری همدان ایجاد کرده ایم و احداث چند مورد دیگر نیز در دستور کار داریم بدین سان در این مناطق تملک معبری اصلی در زمینه ایجاد پارک و زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی در اکثر محلات شهرداری منطقه ۴ اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که ورودی محله اسلام شهر همدان مشکل دارد، خاطرنشان کرد: ورودی ای برای این محله از سمت بلوار نجفی باز خواهیم کرد تا مشکل این محله را حل سازیم از سویی با توجه به ناپایداری محله، در بحث های زیر ساختی می بایست به بحث پدافند غیرعامل و هم چنین حوادث غیرمترقبه نیز باید توجه شود بدین ترتیب ورودی های چندگانه برای حل مشکلات ترافیکی نیز باید در دستور کار باشد.

یوسفی نوید در ادامه صحبت های خود با تاکید بر این که سعی کردیم تا کوچه ای خاکی در این منطقه وجود نداشته باشد، خاطرنشان کرد: در محدوده اسلام شهر همدان، حجم آسفالتی که استفاده شده است بیشتر از محلاتی چون استادان و پردیس است، از سویی بحث بازگشایی معبر و تملک و هم چنین زیرسازی را در برنامه هایمان داشته ایم.

وی با بیان این که از جمله پروژه های در دست اقدام در ناحیه یک منطقه ۴ شهرداری همدان می توان به پروژه احداث و بازسازی سرویس بهداشتی پارک مادر، پروژه جمه بندی آب های سطحی رجایی، پروژه پوشش رودحانه ۱۸ متری ابوذر، پروژه بوستان شهید نفیسی منوچهری، پروژه پیاده راه سازی منوچهری، پروژه مرمت و بازسازی گرمخانه باباطاهر، پروژه مرمت و بازسازی پاساژ استقلال اشاره کرد، ادامه داد: در ناحیه دو منطقه ۴ شهرداری همدان نیز تمکل و بازگشایی بلوار ارتش لاین غربی، پروژه دیوار کشی رودانه بلوار ارتش، پروژه بوستان گلفام، پروژه راهنمای مسافر و گردشگری بلوار ارتش، پروژه پیاده راه سازی شهرک ولیعصر (عج) وغیره در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان در این راستا گفت: پروژه های در دست اجرا در ناحیه سه منطقه ۴ شهرداری همدان شامل پروژه ساماندهی و ادامه احداث کندرو بلوار نجفی پروژه دیوارکشی رودخانه بهنام جو، پروژه پیاده راه سازی بلوار آزادی، پروژه دسترسی ۴۵ متری فرهنگیان به نجفی، پروژه پیاده رو سازی کوی کوثر، پروژه بازسازی بوستان نشاط کوی کوثر، پروژه بوستان عقیل اسلامشهر، پروژه جدول گذاری تفکیکی ویسی و رنجبران، پروژه بازسازی میدان معلم و پروژه پیاده روسازی اسلام شهر و غیره است.

گفتنی است؛ در این تور رسانه ای خبرنگاران از بخشی از پروژه های عمرانی مذکور در سه ناحیه منطقه ۴ شهرداری همدان بازدید کردند.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.