stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 133335
  • 18 خرداد 1399 - 15:53
2

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه مبارزه با کرونا از ۲۴ خرداد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه مبارزه با کرونا از ۲۴ خرداد

در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه مبارزه با کرونا از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برپا می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

نخستین پاویون ارائه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۳۹۹ با موضوع ارائه دستاوردهای این شرکت‌ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا در دو گروه کالایی مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی و ماشین‌آلات وابسته و همچنین گروه کالایی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در حوزه مبارزه با ویروس خواهد بود.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در این نمایشگاه قرار است با حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن ۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران در روزهای ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه جاری برگزار شود.

برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به توسعه صادرات این تجهیزات بعد از تامین نیاز کشور کمک کند. همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا فعالان عرصه علم و فناوری بتوانند تولیدات خود را به مردم و مراکز پزشکی استان‌ها معرفی کنند.

روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‎کند؛ بر همین اساس شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه‌های مورد حمایت صندوق نوآوری می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف ۲۰ میلیون تومان در سال از تسهیلات صندوق نوآوری استفاده کنند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.