stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 133450
  • 19 خرداد 1399 - 10:06
5
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان مطرح کرد:

حذف PCM از مخابرات، هدفی فوری و ضروری

حذف PCM از مخابرات، هدفی فوری و ضروری
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: حذف PCM از مخابرات هدفی فوری و ضروری است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری- تحلیلی قلم و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، محمدعلی گرزین اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگی که مجموعه مخابرات منطقه همدان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، فرسودگی شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی در بعضی مناطق بوده که اجازه ارائه خدمات گسترده را از آن سلب کرده است.

وی افزود: یکی از موانع ارائه اینترنت به بعضی از نقاط در استان، وجود فناوری قدیمی و تقریباً از رده خارج PCM است که به‌جرأت می‌توان گفت یک فناوری منسوخ و فراموش‌شده است و متأسفانه در استان ما هنوز هم از آن استفاده می‌شود.

گرزین ابراز کرد: علت اصلی استفاده از این فناوری PCM را می‌توان در عدم اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عدم گسترش به‌موقع زیرساخت‌های مخابرات جستجو کرد که در مقطع خاص به‌جای اقدامات بزرگ در عرصه توسعه، با نصب دستگاه‌های PCM بدون توجه به آینده، اقدام به واگذاری خط تلفن به مشترکان شده است.

وی در ادامه گفت: فناوری PCM را می‌توان از رده خارج و ناتوان دانست که غیر از تماس تلفنی، هیچ استفاده دیگری ندارد و در دنیای امروز که یک خط تلفن بستر انجام بسیاری از امور به‌ویژه در فضای اینترنت و دیتا است، لزوم حذف PCM ازچرخه مخابرات به‌شدت احساس می‌شود.

گرزین افزود: از آنجا که رویکرد شرکت مخابرات ایران به‌ویژه مخابرات منطقه همدان اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ارائه نوترین و به‌روزترین خدمات به مشترکین و مشتریان است، بنابراین حذف PCM در دستور کار قرار گرفته و به تمامی ادارات تابعه مخابرات منطقه همدان ابلاغ شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در جدیدترین تکاپو برای حذف PCM طراحی برای توسعه کافو ۶ از مرکز پاستور آغاز و به‌زودی به مرحله عمل در خواهد آمد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.