stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 133816
  • 20 خرداد 1399 - 6:08
3
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان:

استعلامی برای ساخت و ساز در کوهستان الوند از ما گرفته نشده است

استعلامی برای ساخت و ساز در کوهستان الوند از ما گرفته نشده است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان این که قسمتی از کوهستان الوند به ثبت ملی رسیده است، تصریح کرد: برای ساخت و ساز در کوهستان الوند باید از ما استعلام می شد اما هیچ گونه استعلامی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اخذ نشده است.
قلم | qalamna.ir :

علی مالمیر در گفت و گو با خبرنگار قلم، درخصوص وضعیت جاده کشی در مسیر میشان و کوهستان الوند مطرح کرد: اگر این اقدام از سوی سرمایه گذار گردشگری است، باید با ما هماهنگ می شد اما این هماهنگی انجام نشده و مشخص شده این اقدام توسط سرمایه گذار نیز انجام نشده است.

وی با بیان این که باید به طور کامل مشخص شود که این روند را کدام یک از دستگاه های اجرایی برعهده گرفته اند، خاطرنشان کرد: اگر اداره منابع طبیعی استان همدان هم این روند را در پیش گرفته باشد، باید با ما هماهنگی می شد چرا که هرگونه ساخت و ساز یا فعالیت عمرانی، هماهنگی با دستگاه های مختلف را می طلبد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در این خصوص با بیان این که قسمتی از کوهستان الوند به ثبت ملی رسیده است، تصریح کرد: برای ساخت و ساز در کوهستان الوند باید از ما استعلام می شد اما هیچ گونه استعلامی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اخذ نشده است.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.