stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 134429
  • 21 خرداد 1399 - 13:16
3

اعتراض مجازی شاهدخت نروژ و دخترانش به قتل فلوید

شاهدخت خاندان سلطنتی نروژ و دخترانش عکس‌هایی از خودشان با ژست “زانو زدن” را به نشانه حمایت از جنبش ضدنژادپرستی “جان سیاهپوستان مهم است” در فضای مجازی منتشر کردند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از روزنامه دیلی میل، مارتا لوئیز ۴۸ ساله، شاهدخت خاندان سلطنتی نروژ، یک عکس پرتره شخصی از خودش در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده و به این ترتیب در جنبش “اعتراض مجازی” شرکت کرد در حالی که یک علامت نیز با این نوشته به نمایش گذاشت: “من متعهد به یادگیری، گوش کردن و عمل کردن هستم”.

او در ادامه سه عکس دیگر از دخترانش مائود آنجلیکای ۱۷ ساله، لیا ایسادورای ۱۵ ساله و اما تالولاه ۱۳ ساله منتشر کرد که آنها نیز همین عمل را انجام داده و علامت‌های اعتراضی را با نوشته “جان سیاهپوستان مهم است” نگه داشته بودند.

او درکنار این تصاویر نوشت: اگرچه ما نمی‌توانیم امروز در محل اعتراضات در شهر اسلو به دلیل شیوع کروناویروس باشیم اما همچنان از همه شما که هر روز در جهان جانتان را به خاطر تغییر به خطر می اندازید حمایت می کنیم.

او نوشت: ما دل‌هایمان را از عشق پر می‌کنیم و می‌گذاریم که این عشق در جهان جریان یابد تا به این ترتیب بتوانیم از برادران و خواهران سیاهپوست خود  حمایت کنیم چون می‌دانیم که جان سیاهپوستان مهم است.

او ادامه داد: دیگر بس است. ما گوش می‌دهیم و یاد می‌گیریم تا بتوانیم تبدیل به بهترین همپیمانان خود شویم. و ما همچنین عمل می‌کنیم.

در یکی از عکس‌ها دختر بزرگ او مائود تبلتی با تصویر جورج فلوید که قتلش توسط پلیس اعتراضات را در سراسر جهان برانگیخت گرفته است.

او تصاویری از لیا و اما منتشر کرد که در حین نگه داشتن علامتها روی زمین زانو زده‌اند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.