stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 134525
  • 21 خرداد 1399 - 19:20
2
فعال فرهنگی سیاسی:

مطالبه‌گران و عدالتخواهان نباید بازکننده باب توهین به مسئولین باشند/ تسفیه حساب شخصی بنام مطلبه گری ممنوع است

مطالبه‌گران و عدالتخواهان نباید بازکننده باب توهین به مسئولین باشند/ تسفیه حساب شخصی بنام مطلبه گری ممنوع است
یک فعال سیاسی گفت: بین مطالبه‌گری درست و هوچی‌گری، فرق اساسی به نام قانون است که همه باید به تبعیت از آن در چهارچوب تعریف شده قدم بردارند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی احمدی در گفتو گو با خبرنگار قلم  اظهار داشت: مبارزه و مقابله مردمی با فساد و مفسدین همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب و حضرت امام (ره) بوده، اما باید مراقب بود که در این راه گرفتار نگاه افراطی و هوچی‌گری نشویم.

وی ادامه داد: اگر تعداد کم مفسدین، که آن هم برای جامعه مضر است را فساد سیستمی و فراگیر شده بدانیم و با هوچی‌گری به جای مطالبه درست از مسئولین به دنبال آن باشیم، در حق نظام اسلامی و مسئولین مومن‌ آن ظلم کرده‌ایم و با این اقدام خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریخته‌ایم.

این فعال سیاسی با تاکید به حفظ عدالت در مبارزه با فساد افزود: نباید به گونه ‌ای عمل شود که فرد یا افرادی به اسم مبارزه با فساد و مطالبه‌گری به خودشان اجازه دهند تسویه حساب‌های شخصی را از طریق هوچی‌گری و زیر پا گذاشتن قانون انجام دهند.

احمدی خاطرنشان کرد: بین مطالبه‌گری درست و هوچی‌گری، فرق اساسی به نام قانون است که همه باید به تبعیت از آن در چهارچوب تعریف شده قدم بردارند.

این فعال سیاسی فرهنگی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد یک مساله داخلی است و نباید در برخوردها با فضاسازی و تبلیغات غلط، فضا به گونه‌ای شود که بیگانگان خودشان را مطالبه‌گر و حامی مردم نشان دهند.

احمدی بیان داشت: یکی از مسائلی که بارها در زمینه عدالتخواهی از مقام معظم رهبری شنیده‌ایم، اخلاق‌مداری و دوری از تهمت است که این روزها آفت عدالتخواهی و انقلابی‌گری شده است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ترویج عدالتخواهی و مطالبه‌گری در جامعه گفت: مطالبه‌گران و عدالتخواهان نباید بازکننده باب توهین به مسئولین باشند که این مساله به شدت زیر ذره‌بین معاندین جهت بهره‌برداری و سوءاستفاده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.