stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 134559
  • 22 خرداد 1399 - 0:01
1
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان تاکید کرد:

لزوم افزایش اطلاع رسانی در زمینه کرونا/ کارمندان دستگاه‌های اجرایی همدان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند

لزوم افزایش اطلاع رسانی در زمینه کرونا/ کارمندان دستگاه‌های اجرایی همدان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان مطرح کرد: باید حجم تبلیغات رسانه‌ای، تولید محتوا و اطلاع‌رسانی به مردم را افزایش دهیم و مردم نباید فکر کنند شرایط عادی شده چراکه خطر کرونا همچنان وجود دارد و باید به آن‌ها در این خصوص اطلاع رسانی شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، ابوالقاسم الماسی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد: راه اعمال و انجام سیاست‌های نظام و تصمیمات دولت در زمینه مقابله با کرونا، تقویت کمیته اطلاع‌رسانی است.

وی با تاکید بر این که دستگاه‌های اجرایی، اتحادیه‌ها، اصناف و دیگر نهادهای متولی باید نظارت بیشتری بر روند کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا داشته باشند، گفت: شناخت راه‌های تبلیغاتی جدید، شعارهای تأثیرگذار و راه‌کارهای جدید می‌تواند در پیشگیری شیوع کرونا تأثیرگذار باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان همدان باید با جدیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهند.

الماسی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی کارمندان خود و همچنین ارباب‌رجوع را ملزم به استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در پایان افزود: باید حجم تبلیغات رسانه‌ای، تولید محتوا و اطلاع‌رسانی به مردم را افزایش دهیم و مردم نباید فکر کنند شرایط عادی شده چراکه خطر کرونا همچنان وجود دارد و باید به آن‌ها در این خصوص اطلاع رسانی شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.