stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 134577
  • 22 خرداد 1399 - 0:20
3
پیگیری های نماینده کرمانشاه پس از گزارش قلم/ محمد رشیدی:

مشکلات موجود در حوزه درمانی درحال پیگیری است

مشکلات موجود در حوزه درمانی درحال پیگیری است
نماینده مردم کرمانشاه از پیگیری های خود جهت تهیه کیت تست کرونا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

پس از انتشار گزارش قلم درخصوص نبود کیت تست کرونا و ازدحام جمعیت در مراکز درمانی کرمانشاه ( اینجا ببینید) ، دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با درج توئیتی در صفحه خود، از پیگیری های لازم جهت تهیه کیت تست کرونا خبر داد.

محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: پیرو صحبت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مطلع شدم که علت ازدحام جمعیت در مراکز درمانی، نبود کیت تست کرونا است.

وی افزود: ترس مردم از کرونا باعث شده که این عزیزان جهت اطلاع از وضعیت خود، به مراکز درمانی جهت انجام آزمایشات مراجعه کنند که این موضوع باعث شده دانشگاه علوم پزشکی با کمبود کیت تست کرونا مواجه شود.

نماینده مردم کرمانشاه بیان کرد: پس از اطلاع از ماجرا و صحبت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، طی تماس تلفنی با نائب رئیس مجلس و مسؤلین وزارت بهداشت، درخواست داشتم که با توجه به وضعیت قرمز کرمانشاه، توجه بیشتری به این استان شود و تعداد ارسال کیت های تست کرونا به مراکز درمانی کرمانشاه افزایش یابد.

رشیدی تصریح کرد: مشکل دیگر دانشگاه علوم پزشکی، نبود آزمایشگاه کافی جهت انجام آزمایشات است که اکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا، تعداد مراجعه کنندگان افزایش یافته که در این خصوص نیز درحال پیگیری جهت اضافه شدن آزمایشگاه دیگری هستیم که ان شاء الله بزودی محقق خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.