stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 134703
  • 22 خرداد 1399 - 12:09
4
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان

بهره گیری از ظرفیت شوراهای اجتماعی محلات در راستای رونق کسب و کار

بهره گیری از ظرفیت شوراهای اجتماعی محلات در راستای رونق کسب و کار
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به راه اندازی شورای اجتماعی محلات همدان گفت: ظرفیت این شوراها در راستای رونق کسب و کار استفاده خواهد شد و میدواریم تا پایان تابستان با فعال کردن شورای اجتماعی محلات همدان از ظرفیت موجود به خوبی بهره ببریم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، روح‌الله وجدی هویدا صبح پنج شنبه در افتتاحیه بازارچه‌های دست آفرین خوشه میناکاری با اشاره به فعال شدن کسب و کار در فرهنگسرای ولایت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فرهنگسراهای همدان که به صورت تخصصی در یک موضوع ورود کرده فرهنگسرای کسب و کار ولایت است.

وی افزود: این فرهنگسرا در راستای رونق تولیدات خانگی به شوراهای اجتماعی محلات متصل شده که از این ظرفیت در محلات دیگر همدان نیز استفاده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه هر محله باید در زمینه کسب و کار فعال شود، بیان کرد: برنامه ریزی به نحوی است که در هر محله یک شغل خانگی فعال شود تا همانطور که در گذشته محلات قدیم همدان با مشاغل خود شناخته می‌شدند هویت محلات از نظر مشاغل را احیا کنیم.

وجدی هویدا با اشاره به اینکه خوشه‌های کسب و کار در فرهنگسرای کسب و کار ولایت فعال شده و روند تولید محصولات تا فروش را به شکل تعاونی دنبال می‌کند، گفت: محصولات خانگی و صنایع دستی در بازارچه‌های محلی که با کمک شورای اجتماعی محلات برای عرضه محصولات ایجاد می‌شود، ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم تا پایان تابستان با فعال کردن شورای اجتماعی محلات همدان از ظرفیت موجود به خوبی بهره ببریم.

نخستین فرهنگسرای کسب و کار در همدان فعال شد/ در حوزه برندسازی در همدان کار چندانی نشده است

شهردار همدان نیز در ادامه، با بیان اینکه فرهنگسرای کسب و کار همدان با توجه به شعار سال گذشته و در راستای حمایت از تولید ملی به عنوان نخستین فرهنگسرای کسب و کار ایجاد شد، افزود: توسعه شهری ملزم به فعال شدن همه بخش‌ها است.

عباس صوفی با بیانن این که توجه به کسب و کار یکی از حوزه های مغفول در همدان است، تصریح کرد: هرچه در این زمینه تلاش شود به طور قطع باز هم کم خواهد بود و فرهنگسرای کسب و کار با هدف توسعه اشتغال فعال شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه در حوزه برندسازی در همدان کار چندانی انجام نشده است، گفت: همدان تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین چرم است اما همین چرم به مشهد می‌رود و با برند این شهر در کشور عرضه می‌شود.

صوفی با تاکید بر این که همدان از استان‌های بسیار فعال در حوزه صنایع دستی است، خاطرنشان کرد: در حوزه کسب و کارهای خانگی می‌توانیم برندسازی خوبی در این محصولات داشته باشیم از سویی همدان، می‌تواند با عنوان شهر دوستدار کودک در کشور معرفی شود که در این زمینه نیز  اقدامات خوبی انجام شده است.

شهردار همدان با این موضوع ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید باید امسال بسیار بیشتر از سال‌های گذشته در راستای کسب و کار، رونق مشاغل خانگی و صنایع دستی در همدان فعالیت کنیم

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.