stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 135075
  • 23 خرداد 1399 - 20:09
2
امام جمعه شیراز: نمایان شدن چهره پنهان سردمداران آمریکا پس از کرونا و نژادپرستی

نمایان شدن چهره پنهان سردمداران آمریکا پس از کرونا و نژادپرستی

نمایان شدن چهره پنهان سردمداران آمریکا پس از کرونا و نژادپرستی
ناتوانی در برابر ویروس کرونا و رفتار پلیس آمریکا با سیاه پوستان، چهره پنهان سردمداران این کشور را نشان داد.
قلم | qalamna.ir :

نماینده، ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: سردمداران آمریکا با بهره گیری از فضاسازی‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، خود را رئیس دنیا جلوه می‌دهند در حالی که حوادث اخیر نشان داد آن‌ها نمی‌توانند انصاف و عدالت را در کشور خود پیاده کنند.
آیت الله دژکام امروز با بیان این که برخی در داخل کشور گمان می‌کنند اختلاف جمهوری اسلامی با آمریکا از سر لجبازی است افزود: تعالیم دین اسلام به ما اجازه نمی‌دهد روابط خود را با دیگران بر اساس لجبازی‌های غیر منطقی استوار کنیم، اما همین دین به ما تاکید می‌کند که حق‌طلبی و گرفتن حق واجب است.
وی گفت: مطالبه حق، بخشی از آموزه‌های دین مبین اسلام به پیروان خویش است و امروز در برابر کارشکنی‌ها و زیاده خواهی آمریکا در مقابل ایران باید همه فعالان عرصه سیاسی، اجتماعی و حقوق بشر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی پیگیر حقوق ایران اسلامی باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس همچنین اشاره‌ای به سفر رییس قوه قضاییه به شیراز و تلاش حجت الاسلام و المسلمین رییسی برای رسیدگی به مسائل مرتبط با جهش تولید داشت و گفت: در این سفر دستورات ویژه‌ای برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی از جمله در مورد وام‌های بانک‌ها به سرمایه گذاران صادر و اعلام شد، اگر به علت پرداخت نشدن معوقات بانکی یک مرکز تولیدی مصادره می‌شود نباید بانک‌ها این مرکز تولیدی را تعطیل کنند.
موضوع معیشت مردم، بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شیراز بود و خطیب جمعه شیراز گفت: تورم و گرانی دو موضوع متفاوت در اقتصاد است که گران فروشی بی‌انصافی و تورم بیماری اقتصادی و راه حل آن حرکت نقدینگی به سمت تولید است.
او تاکید کرد: معیشت مردم نباید مورد غفلت واقع شود و هر کس باید در هر مقام برای رفع این مشکل تلاش کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.