stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 135194
  • 24 خرداد 1399 - 10:44
3
دکتر بازوند:

اولویت اصلی مهار و‌ کنترل بیماری کرونا است/ خاطیان سلامت به داداستانی معرفی می شوند

اولویت اصلی مهار و‌ کنترل بیماری کرونا است/ خاطیان سلامت به داداستانی معرفی می شوند
استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به ضرورت بازنگری رفتار مردم و مسؤولین برای مهار کرونا گفت: خاطیان سلامت به دادستانی معرفی می شوند.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد استانی کرونا که صبح امروز (۲۴ خرداد) برگزار شد؛ خطاب به مدیران، فرمانداران و‌ اعضای ستاد استانی گفت: وضعیت استان به لحاظ تعداد مبتلایان مطلوب نیست و‌ نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسؤولین برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مسؤولین با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت کنند، اظهار داشت: اولویت اصلی ما در استان مدیریت و‌ مهار کرونا است و مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت خود و‌ دیگران را به خطر نیاندازند.

مقام ارشد استان افزود: وضعیت فعلی خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می کند و نیازمند مشارکت جدی مردم هستیم و امروز هم مکان های پرخطر توسط صدا و سیما به همه مردم اعلام می شود.

رئیس ستاد کرونا استان کرمانشاه ادامه داد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد کنند و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رسانه ها به صورت گسترده در حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کار کنند، گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان دهنده است، فرمانداران شخصاً وارد شوند و مسائل را پیگیری کنند.

دکتر بازوند خاطرنشان کرد: اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم و اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود همه بیمارستانها درگیر می شوند.

وی در پایان تاکید کرد: بانک‌ها، باشگاه های ورزشی، اصناف، سازمان صمت و همه نهادها با جدیت بر انجام توصیه های بهداشتی نظارت کنند و‌ مسؤولین با گروه‌های پرخطری که سلامت مردم را به خطر می اندازند؛ برخورد کنند، هیچ گونه قصوری را در این زمینه نمی پذیریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.