stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 135840
  • 25 خرداد 1399 - 17:51
3
اعضای شورای شهر کرمانشاه:

عدم حضور مخالفان شهردار در جلسات شورای شهر/ لغو جلسات از سوی رئیس شورای شهر کرمانشاه

عدم حضور مخالفان شهردار در جلسات شورای شهر/ لغو جلسات از سوی رئیس شورای شهر کرمانشاه
بدلیل عدم حضور چهار عضو شورای شهر کرمانشاه و لغو جلسات ازسوی رئیس شورای شهر کرمانشاه، جلسات شورای شهر با شهردار کرمانشاه تشکیل نمی‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، امروز و بنا بر دعوت قبلی، مقرر بود جلسه اعضای شورای شهر با شهردار کرمانشاه برگزار شود که بدلیل عدم حضور چهار عضو شورای شهر، این جلسه تشکیل نشد.

هفت عضو شورای شهر کرمانشاه عصر امروز در سالن جلسات شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشتند: متاسفانه برای چندمین بار جلسات شورای شهر از سوی رئیس شورای شهر کرمانشاه بدون هیچ گونه دلیلی و با عدم رعایت آئین نامه ها، کنسل می‌شود.

اعضای شورای شهر بیان داشتند: جلسات شورای شهر درحالی برگزار نمی‌شود که لوایحه و طرح های زیادی پشت درب های بسته سالن جلسات مسکوت و متوقف شده است که این امر اکنون باعث اخلال و چالش در سیستم مدیریت شهری گردیده است.

این اعضا در ادامه تصریح کردند: اکنون هزاران نفر از کارگران شرکتی شهرداری منتظر تمدید قرارداد خود هستند که بدلیل عدم تشکیل جلسات در دوماه گذشته این اتفاق رخ نداده است، بحث های درآمدی و…. از دیگر مشکلاتی است که بدلیل عدم تشکیل جلسات شورای شهر باعث ایجاد مشکل برای شهرداری شده است که امیدواریم رئیس شورای شهر کرمانشاه پاسخی قانع کننده و قانونی برای عدم تشکیل جلسات داشته باشند.

لازم بذکر است که در جلسه امروز ۲۵ خرداد ماه، مقرر بود شهردار کرمانشاه در جلسه شورای شهر حضور پیدا کند که بدلیل عدم تشکیل جلسه شورای شهر، این حضور کنسل گردید.

آقایان: سید احسان احسانی، سید میثم موسوی اجاق، سید پیمان موسوی، طیب حیدری، کامران ملکی، ابراهیم مرادی و رسول آزادی از اعضای حاظر در جلسه امروز شورای شهر بودند که بدلیل عدم تشکیل جلسه از سوی رئیس شورای شهر، سالن جلسات را ترک کردند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.