stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 1 June , 2024
  • کد خبر : 136491
  • 26 خرداد 1399 - 14:58
4

انتخابات هیئت رییسه روابط عمومی های استان همدان برگزار شد

انتخابات هیئت رییسه روابط عمومی های استان همدان برگزار شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در مجمع روابط عمومی های استان همدان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، با بیان این که روابط عمومی، جایگاه بی نظیری است که می تواند باعث شکوفایی هر دستگاهی شود، مطرح کرد: با شیوع ویروس کروننا، دیدیم که حوزه نظام پزشکی ما توانست بسترهای مناسبی مهیّا سازد و به بهترین شکل ممکن بدرخشد و دنیا باردیگر در برابر عظمت فرزندان این سرزمین غافلگیر شد اما چرا این توانمندی ها برای دنیا پیش تر از این ها جا نیفتاده بود؟

مصطفی آزادبخت با بیان این موضوع بر نقش روابط عمومی ها و اطلاع رسانی درست تاکید کرد و گفت: در زمینه توانمندی های پزشکی و درمانی مان اطلاع رسانی های مناسبی نداشتیم و حال با این شرایط نقش روابط عمومی ها مشخص می شود.

وی با تاکید بر این که هر سازمانی توانمند است که روابط عمومی حرفه ای داشته باشد، خاطرنشان کرد: کارروابط عمومی ها با صبر و تحمل و دقت عجین شده است.

این مقام مسئول با بیان این که میزان رعایت مردم همدان در رعایت نکات بهداشتی از میانگین کشوری بالات است، عنوان کرد: در این مسیر، از یک سو همکاری مردم و تبحر کادر پزشکی و درمان را داشتیم و از یک طرف مدیریت خوب شیوع این ویروس در استان را داشتیم از سویی صدا و سیما و رسانه های استان به جد پای کار بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر این که روابط عمومی موفق، شرح وظایفش را می داند و به کارش ایمان دارد، تصریح کرد: در عرصه روابط عمومی ها موفق عمل کرده ایم اما در این شرایط، نیاز است تا فعالیت ها در این عرصه تشدید شود چرا که هر کس، در هر جایگاهی که دارد باید به مردم امیدواری دهد و اخلاق نیک را بین مردم ترویج نماید.

وی با بیان این که دشمن با تمام توان به میدان آمده تا ما را زمین گیر کند، بر نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و امیدآفرینی تاکید کرد و گفت: باید خط دشمن را بدانیم و خط انقلاب را ترویج دهیم و با اطلاعرسانی همه جانبه پیش رویم، در این بین رسالت روابط عمومی ها سنگین است چراکه در مقابله با جنگ روانی دشمن قرار دارند بدین سان، اطلاع رسانی ها باید به روز و علمی باشد.

 لزوم توجه به فاصله گذاری در دستگاه های اجرایی استان همدان

در ادامه، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز عنوان کرد: میزان رعایت مردم در رعایت نکات بهداشتی در کشور از ۸۰ درصد به ۲۰ درصد ودر استان همدان از ۸۵ به ۴۵ درصد رسیده کاهش یافته است و در این بین می بینیم که فاصله گذاری در دستگاه های اجرایی استان چندان مورد توجه نیست.

اسدالله ربانی مهر با بیان این موضوع خطاب به مدیران روابط عمومی در استان همدان گفت: نباید نشست ها خبری به سبب شیوع ویروس کرونا تعطیل شود چرا که این روزها نیازمند اطلاع رسانی هستیم بدین سان باید این برنامه ها یا به شکل مجازی و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت شوند از سویی، تکریم ارباب رجوعان را نباید فراموش کرد.

وی در ادامه صحبت های خود از تدوین بانک اطلاعات روابط عمومی های استان همدان خبر داد و گفت: با توجه به سند اطلاع رسانی استان بایستی برگزاری تورهای خبری نیز مدنظر باشد.

بانک اطلاعات روابط عمومی های استان در دست تدوین

ربانی مهر بر لزوم توجه به اشتراک نشریات اشاره و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید تحلیلگر باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در پایان صحبت های خود به تشکیل کمیته اطلاعرسانی کرونا در استان اشاره کرد و گفت: هدف ما در سال جاری، توانمندسازی روابط عمومی ها و ارتقای جایگاه آن ها است.

گفتنی است؛ انتخابات هیئت رییسه روابط عمومی های استان همدان نیز در پایان این مجمع برگزار و از بین ۱۵ نامزد، آقایان کردکریمی، طاهری، شبیری، حسن پور و خانم کیانپور بر اساس آرای موخوذه به عنوان هیئت رییسه جدید روابط عمومی های استان همدان انتخاب شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.